(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın İle... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın İle... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tersinden yazsa idiniz(söneyim- döneyim), yanlış mı, okunurdu?...
"Aşkın İle... Güneşten alırmış ışığını ay Ben ay değilim ki, kime SÖNEYİM? Ya, kulum de; ya, kölem… yeter ki, say Aşkın ile yana- yana DÖNEYİM. HALİL MANUŞ"
Sağlık diler, Saygımla Selâmımı bidiririm.
kadiryeter 13.6.2012- TRABZON. w.edebiyatdefteri.com/siir/619423/askin-ile--- Halil Manuş
Saygıdeğer Ustam... Yorumuma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Diyesim; sohbet şeklinde olsun... Aklıma geleni bildirmek istedim, samîmiyetinize güvenerek: Ay, sönmüş bir volkan değil midir?... döne-döne, dünyaya sığınmış ve o'nunla dolaşan uydu.
Bir de bildiğiniz gibi; pervâne diye adlandırdığımız kanatlı var ya o da güneş sandığı! ışığın etrâfında dünyâ gibi ya da ay gibi dönüyor- dönüyor ve (yanıp)ölüyor.
Yukarıda yazdıklarım, sâdece eserinizin bana düşündürdüklerinden ibârettir; hoş Gönlünüzle paylaştım, Saygı ve Selâmımla ilettim.
kadiryeter Kadir Yeter. 14 HAZÎRAN 2012- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/619423/askin-ile--- Halil Manuş
Şiirin bana güzel bir ilahiyi hatırlattı. İamam-Hatip Liselerinde on üç yıl görev yaptığım ve de pek çok kez ilahi koroları yönettiğim için bildiğim ve çok sevdiğim ilahilerden biri. Şiirinie yorumum bu ilahi olsun istedim bu sefer.
Aşkın ile aşıklar Yansın ya Rasûlallah İçip aşkın şerabın Kansın ya Rasûlallah
Şol seni seven kişi Verir yoluna başı İki cihan güneşi Sensin ya Rasûlallah Şol seni sevenlere Kıl şefaat onlara Mümin olan tenlere Cansın Ya Resulallah
Aşık oldum dildare Bülbül oldum gülzare Seni sevmeyen nare Yansın Ya Resulallah
Şol seni seven sübhan Oldu kamuya sultan Canım yoluna kurban Olsun Ya Resulallah
Aşık Yunus'un canı İlm ü şefaat kânı Alemlerin sultanı Sensin ya Rasûlallah!