Radyodan anlamadığım müzik çalar . Bir kuş sesi gelirse pencereden . Bir türkü girerse içeriye , Ruhuma işler . Beni alır götürür, Gitmediğim yerlere . Dağları ,tepeleri aşarım . Selamlar Türkiyem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKİYEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKİYEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ucubeliktir gidiyor basın yayında olsun müzik dünyasında olsun eskiden radyolarda halk müziği, sanat müziği çalardı şimdi ne idüğü belirsiz dandirik zırvalar söylenir durur
bizim rahmetli Hacı Mehmet vardı tv seyrederken böyle şeyler çalınınca
Radyodan anlamadığım müzik çalar . Bir kuş sesi gelirse pencereden . Bir türkü girerse içeriye , Ruhuma işler . Beni alır götürür, Gitmediğim yerlere . Dağları ,tepeleri aşarım . Selamlar Türkiyem...
Güzel ve anlamlı kutluyorum yüreğinize sağlık selamlar.........
Radyodan anlamadığım müzik çalar . Bir kuş sesi gelirse pencereden . Bir türkü girerse içeriye , Ruhuma işler . Beni alır götürür, Gitmediğim yerlere . Dağları ,tepeleri aşarım . Selamlar Türkiyem...
AL BENDEN DE O KADAR KOSKOCAMAN BİR SELAM EŞSİZ ÜLKEMİZ TÜRKİYE'YE. DÜNYADA BENZERİ YOK AMA NE YAZIK Kİ KİMİLERİ DE KIYMETİNİ BİLMİYOR, BİLEMİYORLAR BE ÜSTADIM. HAYIRLISI OLSUN DİYELİM DE SONU HAYIRLI ÇIKSIN... SAYGILARIMLA...
Bedri Rahmi Eyüboğlu Türküler Dolusu isimli şiirinin bir bölümünde; ‘’… Zifiri karanlıkta gelse şiirin hası Ayak seslerinden tanırım Ne zaman bir köy türküsü duysam Şairliğimden utanırım…’’ demiş… Evet, ruhumuzdan eksilemez vatan sevgisi ve Türkiyem deyince bir hoş olur gönlümüzün neşesi… Şiire imza atan kalbinizi bütün samimiyetimle kutluyorum. Gönül dolusu elam ve sevgilerimle…
Selam ve sevgilerimle.