(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENİR ÖMÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENİR ÖMÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çıkan çivileri çakacak birileri gelirmi bilmem,nasıl bakarsak öylemi görüyoruz hayal olan bu dünyayı,yoksa rüyadamıyız,karabasanmı bunlar....katman katman medeniyetler altında yerin..çok düşündürdü şiiriniz yüreğinize sağlık saygılar.
teşekkür ederim değerli yorumlarıınıza,bende düşünürüm kimler gelmiş ne medeniyetler varolmuş ...bir zaman sonra eğer dünya devam ederse insanlık bizim kalıntılarımızı inceleyecektir,bilemeyiz bidiğim hep savaşların varolduğu,zulüm ve masumiyetin bir arada yaşandığı,güçlünün güçsüzü ezdiği,nedense insanlık tek yürek olamamış bir türlü,sanırım suçlusu habille kabil....:) sevgi ve saygıyla..
çivisi çıkmış dünya azar da azar taşar yüreğim ağırlığından taşar nefis azar insan azar yangın yeri dünya/m kimler gelip kimler gitti ne değişti
var/sam ne değişir yok/sam ne
çivisi çıkmış dünya yine azar tükenir ömür azar azar
Duygu derinliğimde anlam deryasında harika bir şiir okuttunuz.Gerçeği yansıtan nice güzel dizeleri değerli kaleminizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
utanmazlığın bu kadarı fazla deyip kaldırın atın yerinden:) böylece zamanı durdurmuş olursunuz bir şekliyle....çivi yerinden çoktı çıkacak da saati belli değil hal ve gidiş onu gösteriyor,hakkımızda hayırlısı..teşekkür ederim saygı ve sevgiyle...
Ha bizde varız,ha bizde yokuz. döner kendine kendine. ah bir duruverse, ne olur O da ölür kurtulur nefisler. Dünya bu, döndükçe nefis mücadelesi devam eder. güzel ve anlamlı şiirdi. tebrik ederim.
gidişin sonu o değil mi sevgili kalem,kimse kendinde hiç hata bulmuyo,egolar fırlamış insan silüetinde sokaklarda geziyor,çaresiz ce seyrdediyorsun olanı biteni elden bu kadarı geliyor...teşekkür ederim değerli yorumunuza.selam ve saygıyla...
Şaire dost gerçektende dünyanın çivisi çıkmış şiir nalam ve içerik bakımından kısa ve özdü yazan yüreğini kalemini kutladım selam ve dua ile kalınız efendim.