haydi beyler hanımlar, yaz geldi, yazı getirdik yazı, sen de yazı getir, buyrun buyrun buyrun!!! ...
batan geminin malları getirdik ayağınıza kadar işte ucuzluk, işte pazar iyi mal giyim al ama değmesin nazar! ... haydi beyler hanımlar, kafiyeli yanım var; kokla kokla kokla güzelin güzeli saçından kavunun iyisi kıçından!
... seçmece kavun seçmece karpuzlar geçmece kızlar; şu dilimi ye tadına bak abla! ...
garantisi var dokuz ay on gün gitti gidiyor kavunlar topla topla topla kırkağaç kırkağaç sapını kırdın mı kaç!
... hep kazı kazan değil yazı yazan da kazanıyor, bul karayı, al parayı ucuz ucuz ucuz!!! ...
yaz geldi yazı geldi ördek gitti kazı geldi arkasından tazı geldi haydi ucuz ucuz ucuz tadına bak abla!!!
üç kuruşa beş köfte ne dedim duydunuz durma öyle arka safta öne geç, geç öne şimdi başlıyor Şems’e yanıp Mevlana’ca döne döne... ... haydi beyler hanımlar kafiyeli yanım var!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞPORTACI ŞAİRLER ÇARŞISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞPORTACI ŞAİRLER ÇARŞISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla..........