(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap Döner şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hesap Döner şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevindim çok sağlıcakla esen kalınız. Bu şiirin çok uzun bir öyksü var:Suları seyrederken bir anda sudaki renklere daldım ki her saniye değişiyordu. Sarı kırmızı bir tekneden suya düşen akiste, teknedeki can simidinin renkleriyle karışıp suda rüzgarın fırça darbeleri ile efil efil su yüzeyinde ebruli tabloları oluşturuyordu, doğal ebru sanatı sanki...
Zumlayıp peşpeşe seri 19 kare çektim; 15i 5+ 5+5 seri çekim bir saniyede beş ayrı resim yani, o kadar değişik bir tablo çıktıki sonuçta;işte o söylediğim ''Hiçbir şeyler bir an bile benzemiyor birbirine, dönüyor dünya dönüyor!'' Cümlesi benim tüm hayata bakışımı, ezel ile ebed arasında bir sorgulamaya götürdü. Daha önce ne vardı; öncenin öncesi ne idi en önce ne vardı , en sonunda ne olacak sonranın sonrası ne soruları...Bir saniyede o kadar değişim akıllara durgunlık verecek bir armoni ve uyum...Oldukça karmaşık bir durum...
Selamlar esenlikle.Kendinize iyi bakın, yaşamak güzel...
Düşlerini umutla Umutlarını inançla İnançlarını bilgiyle Bilgilerini kararlılıkla Kararlılığını eyleminle süsle! ... Sonra yeni düşler; İlkbaharda çiçekler Suda renk ve zaman, Gün batar; Sularda kaybolur insan...
Kendi haline bırakırılırsa aslında her şey daha kötü olacak. Çünkü hiç bir şey değişmese bile, her şeyin aynı olduğu bir dünyada biz daha yaşlı olacağız; bu da bugünkünden kötü bir durum.
Demek ki bir şeyler ÇOK iyiye gitmeli ki, hem yaşlılığın getirdiği olumsuzluğu alsın, hem de çevreyi de olumlu şekilde değiştirsin (Paçalda artıda olalım).