(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saten hepiniz aynısınız.... Çiğ sakız çiğ... Ondan sonra Taksimde sallandıracaksın üç beş balon... Şişir bakıyım ondan sonra... Balonları patlatmayın ! Onlar da yaşasın.. Onlar da insan ...
Ferhat elde kazma dağları delmeye başladı lakin bu işin iş makinalarıyla daha kolay yapılldığını görünce vaz geçti. Şirin de önceleri bir müddet Ferhat dağı delecek de suyu getirecek memlekete diye bekledi ama sonra gördü ki bir sürü su satıcısı her gün kapısının önünden geçiyor koca koca kamyonlarla o da vazgeçti Ferhat'ı beklemeye artık Pınar şaşal ya da Erikli kullanıyor.
Hal böyle olunca aşk da bitti meşk de.
Son duyumlarıma göre Ferhat Aslı ile takılıyormuş Bodrum'da... Şirin de Kerem'le her Allah'ın günü Etilerde görülüyormuş.
gitti ah.., gecelere hüzünleri serperek yarali bir kus gibi kanarcasina gitti.., yalvaran gözlerime, elemi pay ederek, bir kabahatmis gibi, kacarcasina gitti...
Belki gelirken yolunu şaşırmış, mevsimleri karıştırmış, belkide... Ben teşekkür ederim :)
gitti ah... karsilasmak ömür boyu imkansiz. beni hazanda koyup bahar dalina gitti... bilmiyorum ne yapsam, ne söylesem anlamsiz. ayrilmisti dünyamiz; kendi yoluna gitti...
Hanımefendi " Gitti gelmez artık baharın rüzgarı " diye de bir şarkı vardı ... Gittiyse gitti de denmiyor bir türlü ... Zor be... Tebrik eder saygılar sunarım.
Nitekim insanoğlu çiğ sakız çiğnemiştir derim .
Gidenin arkasından ağlanmaz gıybet olur.
YİNE KARIŞTIRDIM YAA...
Saygılarımla......