(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Koşulsuz Sevgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Koşulsuz Sevgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet ayrım yapılmaz... Öyle bir sevgi ki... tarifi yok Eşi emsali de yok... Hiç bir sevgiye benzemez... Yüreğinde , gözünde, burnunda, vücudun her yanında hissedersin.... Ağlıyor mu ağlarsın Gülüyor mu gülersin Mutlu mu mutsuz mu... Ah annelik annelik hiç tarif edemem...Bu ne duygu bu nasıl bir his bilemem... SEVGİLERİMLE...
Gerci benim bahsetmek istedigim tam olarak annenin sevgisi degildi ama dediginiz anlama da cuk oturuyor. Gercekten cok tesekkur ederim, sizin yorumunuzla siir bambaska bir anlam kazandi ve cok da iyi oldu. Sevgilerimle.
Öyle bir sevgi ki... tarifi yok
Eşi emsali de yok...
Hiç bir sevgiye benzemez...
Yüreğinde , gözünde, burnunda, vücudun her yanında hissedersin....
Ağlıyor mu ağlarsın
Gülüyor mu gülersin
Mutlu mu mutsuz mu...
Ah annelik annelik hiç tarif edemem...Bu ne duygu bu nasıl bir his bilemem...
SEVGİLERİMLE...