Dokunduğun yerde Acının şehla gözleri dikilir gözlerine Bin yıllık yalnızlık gölgesi değmiş yüzü Usulca sıyrılır gün – eşine Işıkla yıkanmaktan ağarır teni…
Dokunduğun yerde Babil bahçeleri amberli şehvetiyle Semiramis göz kırpar yürek kamaştıran inceliğe Kevser suyuyla ıslak ellerin Kevser suyu aynası baktığında Yüzümü gördüğün Bahar müjdecisi Kuşkuları uçurur hepsi toz duman… Bakir içtenlik prangası sökülür, umuda yenik Görüyorum sesini işit sen de Mezarla ekinoks düzlemi çizer kalple… Aşk arz’ına gönüllü rıza saçılır Asılı kalmış tüm günlere…
Dokunduğun yerde Maraza bir yara bin yaşında Kanadığı yerde ömrüm Ömrümdür içine teklifsiz çekilen Yitip giderken sen dokunmadan Dokunduğunda sihirli bir el Hastalığı iyileştiren peygamber…
Dokunduğun yerde Bilinç alazının hara tutulduğu Eski külleri yakarak kazılan Yepyeni harlar kuyusu Yaktıkça yanmak arzusu…
Dokunduğun yerde Anne sesi vursa başımı, sesim çıkmaz Babam sebatı hasta yatağında Yine de kanat açmış göğüme Düşleri çalınmış küçük kız Ah bilsen Dokunduğun yerde ömrüme anka kanadı solan her şey üstüne Nakış nakış işlenir dokunduğun yerde yeniden…
Şükran AY
Nefesiyle şiirime kattığı değer için Sevgili Warette’ ye sonsuz teşekkür ve şükranlarımla.Sağol prensesim.Çok sağol.Bitanesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNDUĞUN YERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNDUĞUN YERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiyi aşkı bu denli yüreğinden haykıran az şair gördüm,keşke yüreğinde yama olmasaydı..acıdır yüreği yaralı gezmek,onu ancak şiirler sağaltır..Çok sevdim şiirinizi iyi ki bu sabah sizin sayfalarınızı açmışım.Tşk.
Dokunduğun yerde Anne sesi vursa başımı, sesim çıkmaz Babam sebatı hasta yatağında Yine de kanat açmış göğüme Düşleri çalınmış küçük kız Ah bilsen Dokunduğun yerde ömrüme anka kanadı solan her şey üstüne Nakış nakış işlenir dokunduğun yerde yeniden…
Çok begendim içim cız etti,annemi özledim,babamı ve sevdiklerimi çok özledğimi anladım.Yüreğine sağlık şairem.
İki aynı dize... Bir virgül yeri farkla... O küçük virgül, o kadınsı tınıyı, söylemin yumuşaklığını, dahası cümlenin derinliğini nasıl silebiliyor böyle.
Dokunduğun yerde anne sesi, vursa başımı sesim çıkmaz/ anne sesine denktir dokunuşun, ki vursa bile canımı acıtmaz, acıtamaz.
Virgülü yer değştirelim;
Dokunduğun yerde anne sesi vursa başımı, sesim çıkmaz /dokunduğun yerde annemin sesi canlansa da vursa canımı yanmaz. Ne kadar farklı... Birinde dokunuşun anne şefkatini anımsatıyor oluşu, diğerinde ise anne dokunuşunun asla can yakmazlığı öne çıktı. Buna karar verecek olan yazanıdır şiirin, okuru olmamalı. Biçim mi öz mü sorusundan kasıt nedir ki zaten. Öz öözlüğünden çıkıyor burda. Şeklen, imla diye hizzaya çekilmiş olması kâr mıdır? Bu sorunun yanıtı da sadece şiirin yaznındadır.
Demem o ki şair; noktası virgülü hatta seçeceği yazı karekteri, renk tonuyla sayfanın, içinizden geldiği gibi yazmalı kalemler. İmlamız sesimizin tonudur ve çoğu zaman genel geçer imla kaideleri şiir dışıdır. En azından bende öyle :)
Şiir çok güzeldi. Virgüllerin kulağı fazla çekilse bile, ben onları yerine takarak okudum Şükran Hanım. Ve bir Nasrettin hoca fıkrası geldi aklıma şimdi tüm bu uzun cümleleri yazarken ama onu da anlatmaya durursam iyice zorlamış olurum haddimi.
Kaleminizi beğeniyle takip ediyorum. İçten tebriklerim ve saygım ile....
Dokunduğun yerde diyor Ve öyle işliyorki kalem ustası keçeyi yoğurur gibi işliyor duyguyu berrak ve su gibi yorumda bir o kadar enfes olmuş seçilen ezgi harika kutluyorum ses olan ve kaleme alan sanat dostumu
Dokunduğun yerde Bilinç alazının hara tutulduğu Eski külleri yakarak kazılan Yepyeni harlar kuyusu Yaktıkça yanmak arzusu…
Gönül sesinizi mükemmel bir yorumla dinlemek çok güzeldi. Aldı götürdü. Yazan elleriniz dert görmesin arkadaşım. Kutluyorum.Kaleminiz ilhamınız daim olsun.Selam sevgiler.
Dokunduğun yerde Bilinç alazının hara tutulduğu Eski külleri yakarak kazılan Yepyeni harlar kuyusu Yaktıkça yanmak arzusu… bu şiire ne den uğur böceği verilmemiş şaşırdım sevgiler canım yüreğine sağlık kalemin susmasın.
Dokunduğun yerde Anne sesi vursa başımı, sesim çıkmaz Babam sebatı hasta yatağında Yine de kanat açmış göğüme Düşleri çalınmış küçük kız Ah bilsen Dokunduğun yerde ömrüme anka kanadı solan her şey üstüne Nakış nakış işlenir dokunduğun yerde yeniden…
değerli şairem yine harikalar dökülmüş kaleminizden,her şiirde ayrı bir lezzet, farklı bir idrak hasıl oluyor yüreğime ,keşke daha fazla puan verilebilse,kutluyor alkışlıyorum daim olun bu sayfada saygılar____
Dokundukça, içimize işledikçe bize güç veren sihirli dokunuş. ADI SEVGİ Kahramanı sevenler. Çok hoş bir duygu ve sevgi yağmuruydu. Islandık dizelerde Şükran hnm. EMEKTİ YÜREKTİ şiirdi tepeden tırnağa.
dostyeli tarafından 6/7/2012 4:34:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
yürek cosmuş kalem yazmıi,yürek sesinizi hissettim yüreğimde,kaleminizi tebrik eder,size saygı ve selamlarımız sunarken kaleminiz daim olsun diyorum,sağlıcakla kalınız.
dokunulan her yerde bır ız kalır ya yurekte yada bedende acı verırı ınsan bazen dokunuslar yada yasnmıslıklar bır dokunsan ınsana bazen bın ah ısıtırsın
sukran ablam begenı ve haz alarak okudugum dızelerdı yazan yuregın daım olsun sevgılerımle
kalp sesi tarafından 6/6/2012 10:47:01 PM zamanında düzenlenmiştir.