Bakir yara serenadı her bir umut Bir bir tutuştukça tutku mumu Açılmayı unutmuş kapı hafızası Tutunmayı unutmuş tokmağıyla Zamanı döver durmadan Sokağını ve pencere önünü ve eriyen mumu
Kardelen inadında her bir öfke Külliyen sokağına kar Sokağına çıkmaz darlıklar açan Açtıkça gülkurusu ayna Bakıldıkça karanlığı emen Özlem tenhasında öylece sırrı münzevi Korkma karıştığı yerde geceden Korkma öfkenin mahrem elinden Kalbinde açtırandır Beyzalaşan süveyda çiçeklerini Damıttığı zemzem ile zerre zerre Çatlatan, esrar tomurcuğunu Yeniden varoluşla bu güne hazırlayan Tadı acı bal…
Kasırga kanatlı kısrak yelesi her bir coşku Ufukta dörtnala koşan Çivisi nalına Nalı biraz özgürlüğe biraz aşka Biraz ölüme mayalanan… Kırdıkça ayağı altında buzları Bahar özlemli Kefenledikçe korkuyu Aşındırır muştu kapısını
Ve bir aşksa her bir isyan Her bir sonsuzluğa bulanmış tanrı sureti Şahlandığı yerde selamlar bulut Ayağı dibinde sızdırır Tüm çiçeklerin öz suyu kimlikli Sokak yağmur selli serenat Rüzgârlı yüreği hayatın Sokak insan mı insan
Umudun harmanında savruldukça Aşk, isyan, öfke ve tutku Amazon ruhu taşıyan belki Sokak insan… Sokak insan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şükran Ay kalemi,Şükran Ay sevgisi Şükran Ay dostluğu baş tacıdır
Ama uğraştırdın bu gece beni şiirin içinde çabaladım durdum çıkmak için
Ben öylemi yapıyorum size hafifcik yazıyorum yorulmasınlar diye:))
Harikaydı alkışı haketti /Kutlarım.Ah ses kapalıymış şimdi Kalimin sesiyle dinlemek harika çok güzelsiniz ikinizde.
Dip Not:Şiir aklıma düşünce işlerim yarım kaldığından bazen uzunca aralar veriyorum ama tatil artık uçsa da aklım mahsuru yok,şiir kapısında nöbette durabilirim.Öptüm...
Süreyya ŞİŞMANLAR tarafından 6/7/2012 11:36:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şairem şiirin dans eden imgeleri ve dize dize anlatımı ustalığı tartışılmaz mükemmellikte..Şair görendir gösterendir herkesin görmediğini en güzel cümlelerle.. ve bir sokağa gittim yıllar önceye şiirinizi okuyunca kızım 8 veya dokuz yaşlarında istiklal caddesinde dolaşıyoruz gözleri dolu dolu ağlamaklı birazda öfkeli.. soruyorum ne oldu kızım yok birşey diyor neyse üsteledim birşeymi gördün vitrinde istedinde benmi duymadım falan ben tahminler yürütüyorum seslicede onada soruyorum..neyse biraz yürüdük bana haykırır bir dille görmedin dedi görmedin orada selpak satan çocuğu görmedin ve ondan birşey almadın halbuki satmak için nasıl sana yalvardı.. ben şaşımıştım.. evet biraz önce öyle bir olay olmuştu.. durdum haklısın dedim ki o yaşta ona anlatamazdım benim ona atacağım birkaç kuruşun onun hayatını kolaylaştırmaktan ziyade dahada zora sokacağını.. haydi gidelim bulalım alalım selpak ondan hemde birkaç tane dedim..kızımın gözündeki ışıltıyı görmeliydiniz.. ve o an şöyle dedim bu selpaklar keşke aldığım çocukların gözündede aynı ışıltı olabilse.... evet görmüyoruz şairem burnumuzun ucundan başkasını ve bize bizim canlarımıza yapılandan başkasını ne acı ki böyle yaşıyoruz.. duyarlı yüreğinizi... kaleminizi... ve ışığınızı yürekten kutluyorum.. lütfen hep yazın ve hep okuyalım sizi.. saygım sevgim her daim...
şiirlere bir kez daha aşık oldum bu şiirinizle,muhteşem dizelerinizi yürekten kutluyor ayakta alkışlıyorum değerli şairemm daim olun bu sayfalarda her daim,siz dökün sayfalara dizeleri biz toplayalım,payımıza düşeni alalım saygılar__________
Duyarlı yüreğinize sevgilerimle. ''İnsanları insan oldukları için sevmek'' bunu başarabildiğimiz gün güneş doğacaktır insana. Siz bunu zaten başarmışsınız sevgili şair. Tebrikler...Saygılarımla...
Çok teşekkür ederim Tolga Bey, Varlığınızla ve değerli yorumunuzla onur verdiniz.Evet yanılmamışsınız :)) Teşekkür ederim kaleminizle vermiş olduğunuz cesaret için .
Kasırga kanatlı kısrak yelesi her bir coşku Ufukta dörtnala koşan Çivisi nalına Nalı biraz özgürlüğe biraz aşka Biraz ölüme mayalanan… Kırdıkça ayağı altında buzları Bahar özlemli Kefenledikçe korkuyu Aşındırır muştu kapısını
Umutlar doğar ,umutlar ölür sokak aralarında. Bir çoğumuz seyirci, bir çoğumuzda su taşırız bu acımasız çarka. Onlar da yani SOKAK İNSANLARI da kendilerini kurtaracak bir çözümün düşünü kurarlar. Duyarlı bir yürekten etkili dizelerle hoş bir şiir okudum. ŞİİRDİ, EMEKTİ
Tebrikler
Selam Saygı Ve Dua ile