(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİNBAŞI YAVUZ BAŞAYAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİNBAŞI YAVUZ BAŞAYAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatanı milleti için ölenlere can feda. mekanları cennet olsun. Kimileri şehit oğlu şehit doğurur. kimileri terörist doğurur. Askere kelle diyenler, askerlik yan gelip yatma yeri değil diyenler.söyleyin vijdanınız rahatmı ? eline ,yüreğine- duygularına sağlık şair'im sevgi ve saygılar
Bugün matemim var, kaldır bak başını Şehit olan benim, sormayın yaşımı Bakma bana öyle dökme göz yaşını Mayına basmışım, beden parçalanır...
Babam ağlar olmuş, söyleyin yanmasın Komşum bayrak asmış, yürek dağlamasın yarim selam dursun, matem bağlamasın Mayına basmışım, beden parçalanır...
Eşkiya pusuda bir mayın kurdular Şanlı askerlerim, terörü vurdular İnsan degillerdi, birde leş oldular Mayına basmışım, beden parçalanır...
Şehit olmak şeref, mükafat cennetim Boyun eğmem asla, yoktur ele minnetim Dağda yatan leşler, yoktur bir kıymetin Mayına basmışım, beden parçalanır...
YAVUZ BAŞAYAR ben, binbaşı şanım Ölüm şerbet gibi, feda olsun canım Bilsin hain eller, yerde kalmaz kanım Mayına basmışım, beden parçalanır...
Allah gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun dost bu memlekette dönme ve satılıklar oldukça birde değerler tükendikçe daha çok ağıt yakacağız Allah yar ve yardımcımız olsun o bilir ne olacağını derin vefa dolu yüreğini kutlarım sevgiler sunarım...
Haklısınız hocam bu memleteti o dönmelere ve satılıklara bırakmayacagız inşallah evet her gidenin arkasından agıtlar yakıyoruz şiirler yazıyoruz elimiden birşey gelmiyor dediginiz gibi ALLAH yar ve yardımcımız olsun
degerli yorumunuz için çok teşekkür eder saygılar sunarım...
Allah BİNBAŞIMIZI NUR İÇİNDE YATIRSIN, mekanı Cennet olsun; öncelikle böyle vefalı, canıyla millete, vatana bedel ödeyen şanlı ve unutulmayacak olan insanlarımıza bizim borcumuz çoktur, onların aziz hatıralarına sadece sözde sahip çıkıyor, elimiz, kolumuzbağlı okturuyoruz, ben şahsen bütün şehitlerimizin mahevi şahsiyelerinden utanıyorum; Dost, düşman bilmeli ki bizleri ayakta tutan, asırlardır her şartta yeniden dirilten işte bu şehitlerimizdir, bu şiiri okumaktan mutluluk duydum; sizi kalbi saygımla kutluyor ve vesilenizle bütün şehitlerimize rahmat diliyor, mennettarlığımı sunuyorum... Selamlarımla...
Bütün şehitlerimizi ruhu şad olsun şer güçlerini hainler Allah kahrı perişan etsin,duyarlı yüreğinize usta kaleminize sağlık yürekten kutladım selam ve dua ile.
oyy benim askerime kurşun sıkan kahpelerin gözleri kör olsun elleri kırılsın..
vatanım uğruna feda olsun canım.. ama kınalı kuzularımıza kıymasınlar.. ne emeklerle büyütüyoruz ne ümitlerle heveslerle gönderiyoruz..kardeşi kardeşe katlettirenleri lanetliyorum..
kırmızı zemine keşke beyaz yazı ile yapsa idin..Bayrağımın rengi olurdu..
süpersinnnnn vallaha bayıldımm oyy Türk Bayrağım... uğruna canım feda.. kutluyorumm bak ne güzel olmuş ))) yazan kalemin hiç susmasın..tebrikler üstüüü tebrikler..
Terörü bende lanetliyorum düşünceniz gerçekten güzel kırmızı zemine beyaz yazı hemen degiştirecegim ve türk bayragımızı simgeleyen renkleri vermiş olacagım
degerli yorumunuza ve duyarlı yüreginize teşekkür ederim
Askere kelle diyenler, askerlik yan gelip yatma yeri değil diyenler.söyleyin vijdanınız rahatmı ? eline ,yüreğine-
duygularına sağlık şair'im sevgi ve saygılar