(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zülfiyâre Dokunur mu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zülfiyâre Dokunur mu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dokunsun şairim,dokunacaksa.Güzel bir manzum eser.çok derin mesajlar içermekte. ustaca yazılmış bir eser.Birde usta oldum diyenler baksalar aynalara ne güzel olurdu. tebrik ederim dost.
Yarası olan gocunur hocam. Terbiyemiz izin vermez ama sustukça meydanı boş bulup istedikleri gibi at binip cirit oynamaya başlayınca edebiyle sarsmak lazım. Aklı başına gelirse ne ala, gelmezsede getirene kadar devam. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Varsın dokunsun zülfiyare..Söylemek lazım. Ona dokunma, buna ''Aman gücenmesin kimse '' diye diye bazılarını şımartıp tepemize çıkarıyoruz. Bu nasıl iştir anlamıyorum zaten. Tahtıravalli gibi bir şey...Biz ağırlığımız ile yüklendikçe öteki tarafın bir yerleri havalanıyor. Dokun gardaş dokun...Zülfiyare de dokun bam teline de dokun.
Şairler ince ruhlu insanlardır. Ne kadar kırılsalar da karşısındakini kırmak istemezler. Naçizane şair sayılırsam bende diyeceklerimi karşımdakini kırmadan demek isteği ile sorm ki zülfiyare dokunur mu? diye. Madem öyle diyorsunuz bundan sonra bakalım nasiptan ne çıkacak.