Aynalar dilsiz, sular sessizdi akşam alacasında su kuşları sazlıkların koynuna sokuldu usulca bir karabatak; son dalışında günün bir yalıçapkını süzüldü kayalardan hüzün yelpazesi rengârenk titredi sularında lagünün...
Aşka ferman bulutlar hallacında akşamın gün mü güneş mi neydi beni vuran; yüreğimde gül yangını kuş kanadında beni savuran yol bitiyor ey sevgili, bitmiyor sevdan…
Sana uzun yolculuklar adadım kurban kıldım güneşi bastım alnıma kanatarak yorgun savaşçılar gibi terkedip gitti beni kızıl akşamlar mavisinde denizin kanadında kuşların can atarak…
Şaban AKTAŞ 11.11.2003
Foto: Ayrıntılı görüntüler için bakınız; www.beymelek.bel.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=499:saban-aktas-beymelek-dalyani&catid=96:beymelek-hakkinda-siirler&Itemid=200
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYMELEK DALYANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYMELEK DALYANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşka ferman bulutlar hallacında akşamın gün mü güneş mi neydi beni vuran; yüreğimde gül yangını kuş kanadında beni savuran yol bitiyor ey sevgili, bitmiyor sevdan…
her zaman ki güzel bir şiirdi dostum.eline sağlık. kutladım.
Sana uzun yolculuklar adadım kurban kıldım güneşi bastım alnıma kanatarak yorgun savaşçılar gibi terkedip gitti beni kızıl akşamlar mavisinde denizin kanadında kuşların can atarak…
Etkili finaliyle harika bir şiir dökülmüş seçkin kaleminizden canı gönülden eserinizi kutluyorum saygılar sunuyorum..