(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir günah vaktinin şafak sökümü İçimden ben beni kovmak üzreyim Bir kambur misali ömür yükümü Bırakıp kendimi boğmak üzreyim cok güzel siirdi kaleminize yüreginze saglik selamlarimla
Değerli kalem; coşmuş kalem yazmış,içten gelen duygular ilmek ilmek işlenmiş mısralara,oya oya birleştirilmiş ilmekler ve bir bütünlük oluşmuş bir motif gibi güzel sayfanızda ,yürekten tebrik ederken sayfanıza tüm dünyadaki güzel duyguları,size en güzel sevgi güllerini gönderiyorum.kaleminiz daim olsun,yüreğiniz segiyle dolsun,Sıhıhhatiniz sağlık ve mutlulukla dolsun.
Bu nasıl bir sorgulama böyle..ne kadar etkileyici..insan ruhunun girdaplarını anacak bu kadar mısralara dökebilir.. şiir böyle olmalı işte..her mısrada daha derinleşen bir etkiye sahip olmalı..ya da bu;has şiir olduğundan böyle bir etkiye sahip ..dört tane dört dörtlük dörtlük..sizi okumak bahtiyarlık değerli dost kalem.. selam ve saygılarımla...
mükemmel ötesi
tebriklerimle