Dön gel artık yar! Arşa ulaştı feryadım Sukütun cevherinde Kan revan dudaklarım Dön gel artık yar! Bırak göğsünde uyusun nidalarım…
Avaz avaz çığlıklar asıyorum Sesimin yangınlarında Yitip giden yıldızlara Gölgeler sarıyor bedenimi Canhıraş koşuyorum Meriç’ ime Avuç avuç yıkarken yüzümü Gözyaşım kapalı geçiyorum Selimiye’yi B e d e s t e d e bekliyor b a b a m Arastada dua vakti Omuzlarına kadar ateş Boncuk boncuk terler alnından akan Şerefelerde alıcı kuşlar Dönüp duruyor ezan sesinde Ağzıma yuva yapmış z a m a n Dön gel artık yar! Meriç sana adamış kurbanlar...
Bırak dökülsün dudaklarımın kiri Arınsın hasretin günahı Sen alnımdan öperken Kıyılsın şiirlerin nikahı
Baban okuyor selamı Ruhumu veriyor toprağa Annem! deniz açmış eteklerime Çeyizini ekiyor Uyandır ya Rab Rüyama hâya kat
Dön gel artık yar! Doğmasın kara şafaklar Yaşam zindanlarında Kırılsın zehir yüklü prangalar Dön gel artık yar! Ölüme çeyrek var…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölüme çeyrek var... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölüme çeyrek var... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüme çeyrek kala da gelse her şey için geç...Duygu ve hüzün yüklü bir şiirdi.Umaırm sevda acısını fazla yaşamazsınız.Her şey gönlünüzce olsun.Saygılar
Geliyor gelmekte olan der gibi sessiz bir çığlık fırlatmış şair. Hemen dikkatımi çeken imgelerin ustaca kullanılışıydı Babam okuyor selamı müthiş bir rabıta kurarken annem deniz açmış eteklerine gözyaşarı ile bu rebıtanın devamını sağlamış gidilecek yolun belirginliği ile rabbe dua ve maya haya olduktan sonra diyecek çok az şey kalıyor ki çok güzel bir şiir okumanın mutluğu ile ayrılıyorum sayfadan Tebriklerim ve saygımla Eyvallah şair...
saygı ve selamlarımla
Bilal YILMAZ