bir çiğ damlasında gördüm dünyamı.. pırıl pırıl nurdan kristal açımı.. yeşil bir yaprağaydı belli ki aşkı.. bir çiğ ardında ki gerçeğe bakışı... ............................ema
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..BİR ÇİĞ DAMLASI.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..BİR ÇİĞ DAMLASI.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YALAN OLUP GİTSEKTE CAN DOSTUM GERİDE BİR NAMIMIZ KALMAKTA...ALLAHIM DÜZGÜN İNSANDI DENİLENLERDEN NASİP ETSİN ARDIMZDAN KALAN NAMIMIZI...SEVGİ VE SAYGIMLA DOSTUM..TEŞEKKÜRLERİMLE...EMA
bir çiğ damlasında gördüm dünyamı.. pırıl pırıl nurdan kristal açımı.. yeşil bir yaprağaydı belli ki aşkı.. bir çiğ ardında ki gerçeğe bakışı... ............................ema Sayın üstadım kısa ve anlamlı bir eser yüreyın kalemin var olsunsaygılarımla
Çiğ damlası doğanın can suyu bir damla çiğ her zaman yeşeren umuttur Kutlarım güzel kalem şairem bu değerli dörtlüğüni bir damla çiğ kadar çok önemli Daim ol
Bir çiğ damlasında gördüm bu kadar saflığı temizliği Bir çiğ damlasında gördüm katkısız sevgiyi Bir çiğ damlasında göründü gözüme çiğ damlası kadar güzel yürek Bir çiğ damlasında gördüm ilk kez Enginlerde ki deniz gözleri, güzelliklerin renk cümbüşünde Bir çiğ damlası gibi sevgiyi sezdim güzel yürekten, yüreklere.
İyi ki varsın güzel dost, iyi ki seni tanıdım, iyi ki, yüreğinin dostluğunu dile getiren güzel kaleminle tanıştım.Sevgilerimi gönderdim size.
bir çiğ damlasında gördüm dünyamı.. pırıl pırıl nurdan kristal açımı.. yeşil bir yaprağaydı belli ki aşkı.. bir çiğ ardında ki gerçeğe bakışı...
Dost kalem hayat çiğ tanelerinden mütevellit herşeyin anası çiğ taneleri öze düşen bir katre ruhları bedenleri hareket geçiren çiğ damlaları.. yazan kalemi yüreği kutladım selam ve dua ile kalınız can dostum.
hülvani tarafından 5/31/2012 12:13:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
hülvani dostum,yaratanımız o kadar güzellikleri bahşetmiş ki..bunları gördükçe şükretmemek ve ardında ki gerçeği düşünmemek ne mümkün.selamla saygımla dostum rabbime emanetiz..ema
ne güzel yüreğin yemyeşil olması ve bir çiğ damlasını görebilmek ve ondan böyle güzel bir şiir çıkartmak.. Az öz ne çok anlatandı şiir.. bakmak görmek farklıdır.. görenlerden olmayı dilemişimdir hep.. görenlerin yeri ayrı olmuştur dünyamda.. yürekten kutlarım sevgi ve saygımla..