(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYASOFYA'M..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYASOFYA'M..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamı ve duygusu ile tarihin zenginlikleriyle dolu harika bir şiirdi. Seçkin kalemi ve engin yüreği Tebrik ederim. En içten selam ve saygılar. Nice güzel şiirlerinizde buluşmak ümidiyle. Esen kalın.
Tek kelime; HARİKA.... İhlaslı, imanlı yüreğiniz var olsun Cemalettin Hocam, duruşunuzla örneksiniz, Allah razı olsun.... Kalbi selam ve saygılarımla...
Sevgili dost, çok güzel bir konuya değinmişsin. Fatih Sultan Mehmet gibiler olmasaydı, belki de bugün bu güzel günleri yaşamayacaktık. Sana teşekkürler sevgili Ozanım. Sevgiyle...Dostlukla...
Ayasofya’m dimdik ayaktasın, selam verirsin çağlara, Fatih Sultan Mehmet çevirdi seni, meyve veren bağlara, Tarih boyu yılmadan, hep yarıştın apartman ve dağlara, Selam verdin yıllardır, şu yaşayan dert anlamaz sağlara, Bu ne hüzün, bu ne dert, Ayasofya’m her gününe gam ekler, Ayasofya’m matemde, şimdi Fatih Sultan Mehmet’i bekler,
Ayasofya dinlerin milletlerin bir kültür mirasıdır insanlığa...
Elbette ki ibadete açılmalıdır ve sonsuza kadar da Türk-İslâm Âleminin hizmetinde olmalıdır.Başta Amerika ve Avrupa ülkeleri İslama ve müslümanlara her türlü kısıtlamayı getirirken,hatta hatta Türkçeyi bile yasaklama gafletine girerken Ayasofya'nın ibadete açılmaması izah edilir bir durum olmasa gerek Sayın Hocam...
Dikkat çektiğiniz konu için minnettarım Cemalettin Hocam...
bir işaatcı olarak işaatcı gözüyle bakıldığında ayasofya her yıl 3 cm temeli kayıyor eğer çitti bir önlem alınamadığı taktirde rizkli bir yapıdır yoksa yazık olur bu güzel tarihe
Bir özlem dile gelmiş nağmelerde, ezan sesi yankılanmalı diyor o nefes. Şükretmeyi de bilmek gerek zira çan seslerini duymuyoruz şimdilik!!! Dikkat çektiğiniz konu için sizi kutluyorum Cemalettin bey. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…