Sahipsiz kelimelerle örülen Çıplak bir gökyüzünde Geceyi içiyorum Sarhoş bulvarlara düşen gölgeler Çoktan terk etmiş şehri Yorgun vapur izleri parlıyor Ayın müziğinin sağır eden sessizliğinde Yaşayamadığım aşklar Ah tutamadığım sözler Çılgınca dilediğim ve düşlediğim Canım cehenneme Canım cehenneme Biliyorum Tanrının sopası aşk biraz Biraz yanılmak Kayıp sayfaların derinliğinde Ayıp Çok ayıp tutulmak Tutunamayanların tebessümlerine Tutunmak istemek duygusunu Kutsal bir yasakla Daha bir fazla seviyorum Tüm suçum Mutlu bir an bırakmayı istemek Şafağın gözbebeklerine İnsan gibi arzuluyor İnsan gibi korkuyorum Yanmaktan değil Daha fazla yanılmaktan Kendime düşman savaş alanlarından Topluyorum dost kokularımı Hala Canlı bir mızrak gibi çaresizliğim Hala Birilerinin avuçlarında yaşama bağlı Birilerinin avuçlarında sımsıkı Aşkın hep o son anı Bu yüzden Şehre kaçıyorum durmadan Kalabalıkları üstünden silkelemiş Beni bekliyor yorgun iştahıyla Sen yenilmeyi Ben yenilemeyi seviyorum diyor Hayatı ve insanı Sen susmayı Ben susturmayı seviyorum diyor Hayata dair tarifeleri ve koşuşturmacaları Seni ben büyüttüm çocuk Acılarınla Direncinle Sığındığın sessizlikle titredim üzerine İyi ki buradasın der gibi Işıldıyor yüreğime Uzun uzun Nefesimiz kesilene kadar izliyoruz Sahip olduklarımız ve yitirdiklerimizi Kaybetmiş şiirlerle dönülen Bir yoldan dönüyorum kendime İçimden Martı geçitlerine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Martı Geçitleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Martı Geçitleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Tanrının sopası aşk biraz " :) biraz. Çok değil...
Ve martı geçitleri... Biraz daha açılırsa şair, derinlerine, onlar da kaybolur kıyılarla birlikte.
Çok sorgu var bu sayfanın son paylaşımlarında ve çok yargı aslında. Soruyoruz çünkü düşünüyoruz, çünkü varız dese, şair... Kim ne diyebilir şimdi. Ben iyi ki varsınız derim.
biraz. Çok değil...
Ve martı geçitleri...
Biraz daha açılırsa şair, derinlerine,
onlar da kaybolur kıyılarla birlikte.
Çok sorgu var bu sayfanın son paylaşımlarında
ve çok yargı aslında.
Soruyoruz çünkü düşünüyoruz, çünkü
varız dese, şair... Kim ne diyebilir şimdi.
Ben iyi ki varsınız derim.
Beğenim ve tebriklerimle.