(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oysa Şimdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oysa Şimdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
isyankar dı şiir.. kısa öz anlatım netti.. duygusu hissettiren..ve hiçbirşeye eyvallah demeden sadece sevgi diyen.. binbir tarifli aşkın sevdanın güzel anlatımıydı şiir.. kutluyorum değerli şair..saygımla..
Degerlı Yorumunuz Ve Eleştırınız İcin Candan Tesekkurler.. Şiir Deyınce Aklıma Kanamak Isyan Ve Avaz Avaz Suskunlugumun Aksıne Cıglık Atmak Gelıyor.. Hal Böyle Olunca Kalemle Bırleşen Yürekten Aksi Bır Feryat Cıkmıyor.. Tekrar Tesekkurler Efendım Saygılar Bızden.
Arkadaşım şiir yazma sitiline hayran kaldım.. kendini kaptırdığın bu aşk yarasından sıyrabilsen harikalar yaratırsın...tabi Aşk şiirleri yazılmamalı mı ? tabiki bin kere evet...ama senin yazdığın sitil aşk sitili değil dizeler aşk döksede...tebrikler diğeyim
Kadir haktan TÜRKELI tarafından 5/28/2012 11:50:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tesekkur Ederim Ustadım Degerlı Yorumunuz Ve Eleştırınız İcin... Ancak Ben Derimki Kanamayan Aşk Aşk Degildır Huzurlu Ve Acısız Aşk Arayan Aldanır.. Ben Yaramın Kan Dozunun En Ust Sevıyede Oldugunu Bılsemde Onun Kanıyla Acısıyla Mutlu Ve Onurluyum.. Saygılar Hocam Guzel Dızeler Ve Yorumlarınızda Buluşmak Dilegımle.