Hazreti Muhammed’e komşu olma zamanı, Geldiğinde dağılır ebediyet dumanı. Başında başörtüsü yüreğinde imanı, Secde için bükülür şehitlerin anası.
Yıldız Toksöz
Teşekkür ederim.
Öpülesi elleri açılınca havaya, Adar her evladını bu mukaddes davaya. Al bayrağa sarılıp döndüğünde yuvaya, Yaradana sokulur şehitlerin anası.
Mehmet NACAR
Yıldız olur cennette nur doğacak bahtına Gıpta ile bakacak alınacak ahtına Şehidiyle birlikte çıkacaktır tahtına Firdevs Köşke çekilir şehitlerin anası
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehit Anası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehit Anası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateş düştüğü yeri yakar derler ama ben bazı ateşlerin bütün duyarlı yürekleri yaktığına inanıyorum...Tüm şehitlerimiz ve yakınları için yanan yüreğinizi saygıyla selamlıyorum..Sevgi ile kalın
O kocaman yureginize saglik sevgili sairem. Rabbim tum sehitlerimize rahmet etsin. Ailelerine bol sabirlar versin insAllah. Siirinizi yurekten kutluyorum.Sevgilerimle.
Öpülesi elleri açılınca havaya, Adar her evladını bu mukaddes davaya. Al bayrağa sarılıp döndüğünde yuvaya, Yaradana sokulur şehitlerin anası.
Ülkenin en önemli yarasına parmak basmışsınız. Bu vatan topraklarının adı neden Anadolu? Herkesin bunu düşünmesi gerekir. Analar var oldukça yiğitler var olacak, yiğitler var oldukça bu vatan yalnızca Türklere yar olacaktır. Duyarlılığınız için teşekkür ediyorum. Selam, sevgi ve saygılar...
Yüreğim sızlıyor hepsi bizim evladımız.. Analarına Allah sabırlar versin arkadaşım.. Gözü yaşlı okudum dizelerini.. Gönülden kutluyorum.. Sevgilerimle..
Ahh , bu sehit anasi olmak kimin yada kimlerin daha basina gelecek kimbilir boyle devam edersek , boylesine olmaz tavizler verirsek . Hani bir soz vardir , meyve veren agac hep taslanir , arkasinda bir degil kac uyuz itiyle biti var asirlardan beri .Yinede yikamadilar , yinede nifaklari hep bir sekilde geri tepti ya!. Hadi agzim dilim yuregim acilmasin , sen gayri siirinle kelaminla okutuyorsun. Kutladim o ellerini , yuregini. Sevgimle.
Yıldız olur cennette nur doğacak bahtına Gıpta ile bakacak alınacak ahtına Şehidiyle birlikte çıkacaktır tahtına Firdevs Köşke çekilir şehitlerin anası________hisbey
ABLAM memlekette terorist elebaşına artık sayın demek serbest hale geldi şaşırmadım, çünkü o köpeğe sayın diye hitap eden biri memlekette en ali makamlara geldi, yakında terorist leşlerine şehit, şehitlere de kelle denirse ve bu da kanunla sabit hale gelirse ona da şaşırmam zira şehitlere kelle (hicap duyuyorum) demeyi de ilk malum ali makamdaki kişi söylemiştir. memlekette at izi it izine karışmıştır vesselam. ha terorist başına SAYIN demeyi serbest kılan hakime de mahkemede SAYIN diye hitap ederler, o köpeğe ilk sayın diyen ali makam sahibine de hitap ederken SAYIN diye hitap ederler. çok şükür şu ana kadar tarafımıza kimse SAYIN diye hitap etmemiştir. yani SAYIN sıfatını yapıştırıp kendileri ile aynı kefeye koyanların saflarında değiliz vesselam. selam ve dua ile
Saygıdeğer şairim çok güzel bir konuyu cok harika bir şekilde anlatmışsınız sizi yürekden kutlarıım bir vatan sever bir annenin yüreği ancak bu kadar güzel anlatır
Çok güzeldi. Şehitlerimize çöyle üzülüyorum ki, onlara güzel, değerlerini anlatacak şiirler yazamamaktan korkuyorum. Şehitlerin anasına yazılmış, duygularımızı anlatan dizelerle seslenmişsiniz,
Hazreti Muhammed’e komşu olma zamanı, Geldiğinde dağılır ebediyet dumanı. Başında başörtüsü yüreğinde imanı, Secde için bükülür şehitlerin anası.sayfaya düşen güzel bir şiirdi yazan o güzel kalemi yürekten kutlarım sevgilerimle
Övünüp senin ile gurur duyan Seni yetiştiren o ,yüce insan Minnet ile elini öptüğüm Şehit anasıdır,senin anan Ağlamıyor başı dik Diyorki,vatan sağolsun vatan Şehitlerimiz Gençler,bizim gençlerimiz Yüreğinin sesi daim olsun diliyorum.
Hanımefendi, duyarlı yüreğinizi kutluyorum.Analar çok ağıt yaktı.Bu şiirinizde bir ağıttı analara. Şehitlik tabiiki yüksek mertebe.Her kula nasip değil. Namert kurşunlarla olmasa keşke. Düşmanla olsa keşke. Tebrik eder saygılar sunarım.
İnsan özgürlüğü için mutluluğu için inancı ve inandıkları yaşar… Uyandığında topraklarında vatanında yuvasında bir nefes dahi olmadıktan sonra yaşamanın anlamı var… Bu uğurda değil bir bilerce yüzlerce geçmişten bugüne bugünden yarına aynı acılar yaşanacaktır…
İçimden off çekesim geldi hocam ne umutlar neye dönüyor bu güzelim ülkemizde neden bu olaylar neden göz yaşları... Analar selam ve saygılar sabırlar diliyorum... ...çok da üzülüyorum... Allah bu menfur illetten milletimizi korusun... Selam ve saygılar...
İçine ateş düşsede tabutuna sarılır vatan sağ olsun der şehit anası. Keşke hepsi uğurlandıkları gibi dönebilselerdi. Çok güzeldi .Tebrik ederim selam ve sevgiler.