(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN SATICILARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN SATICILARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey sen satılmış Bir elin yağda bir elin balda Göreceksin gününü Biraz daha hayatta kal da!
Dere tepe dağ demeden Burası orman, yeşillik Burası göl burası deniz Tuz, şeker, çay demeden Sattınız, satıyorsunuz toptan!
Kurtulmak kolay mı Bu kadar ucuz mu vatan; Bedeli kan, bedeli can Yüzbinlerce şehit Her karışında yatan!
Bak ne yapacak bu halk Önse seni, sinini silsileni Sırayla yedi sülâleni İsa’nın çar/mıhına çakacak!
Şaban AKTAŞ 25.05.2012
Emperyalizmin oyunlarından biride silahla alamadıklarını değişik yollarla ele geçirme planıdır üstadım Sonu nereye varır belli değil ' Reşo ağa filmini anımsadım köyü satarken yaşlılar bedavaya diyordu bizde o günleremi kaldık ne...? Güzel şiirini yazan kalemi ve yüreği kutlarım saygılar
Hey sen satılmış Bir elin yağda bir elin balda Göreceksin gününü Biraz daha hayatta kal da! .... aslında kurtuluşun yolu.. tez elden gitmesi..bu hayattan.. .. slm
yeryüzündeki savaşlar temelde sulak bereketli topraklara sahip olmak için yapılmış ya da bu özellikteki toprakları sahiplenmek isteyenlere karşı yapılmış ve bu uğurda çok kan dökülmüş sayısız insan ölmüştür ki bu bereketli şehit kanlarıyla sulanmış aziz vatan bizlere atalarımızın mirasıdır emanetidir..yahu vatan satılır mı hadi kiraya verirsin anlarız da kökünden satmak nerde görülmüş amacınız nedir sizler bu ülkeyi vatanı yönetmek için ordasınız satmak için değil..!
günü basiretsiz hesaplarla kurtarmaya çalışanlar gelecekte bu ülkeyi yok ettiğinizi görmez misiniz sahi sizler kimsiniz kimden yansınız yoksa işin içinde bilmediğimiz başka planlar mı var.!!
dileğimiz bütünlüğünden taviz vermeyen vatanımızın ülkemizin birlik beraberlik içinde geleceğe güvenle huzurla mutlulukla yürümesi bilinçle sevgiyle dünyayı kucaklaması..:)
düşündüren dizelerdi tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla...
Bir elin yağda bir elin balda
Göreceksin gününü
Biraz daha hayatta kal da!
Dere tepe dağ demeden
Burası orman, yeşillik
Burası göl burası deniz
Tuz, şeker, çay demeden
Sattınız, satıyorsunuz toptan!
Kurtulmak kolay mı
Bu kadar ucuz mu vatan;
Bedeli kan, bedeli can
Yüzbinlerce şehit
Her karışında yatan!
Bak ne yapacak bu halk
Önse seni, sinini silsileni
Sırayla yedi sülâleni
İsa’nın çar/mıhına çakacak!
Şaban AKTAŞ
25.05.2012
Emperyalizmin oyunlarından biride silahla alamadıklarını değişik yollarla ele geçirme planıdır üstadım
Sonu nereye varır belli değil ' Reşo ağa filmini anımsadım köyü satarken yaşlılar bedavaya diyordu bizde o günleremi kaldık ne...?
Güzel şiirini yazan kalemi ve yüreği kutlarım
saygılar