Ses Nereye sürüklüyorsun beni böyle Terbiyesiz bir lütufla cezalandırır gibi
Kırık kaldırım taşlarına uzanan kelimelerle Uykusuz ve sefil bir gün batımının cazibesine Hayır diyemeyeceğimi mi öğretti sana anlarım Ve dönemeyeceğimi mi bir dönek gibi İnançlarımın duvarına yaslanarak Ağlayamayacağımı mı, bu benlik kimin?
Kelebeklerin kanat seslerine odaklanan ruhum Yarım yamalak nefes alan Zehirli bir dervişe dönüştüğünde Kim tebessüm edecek Hangi canlı renklerle öldüreceksin dilsizliğimi
Anlatacak mısın tekrardan bir çocukluk Nasıl baştan çıkarılır Hayat denilen karaborsaya düşmüş zaman diliminde Çocukça
Ses Nereye gömeceksin benim içimi Daha duyurmadan aşk doyumsuzluğuna Ben doydum defalarca / diyemediğim için mi? Kiminle barınacağım yalnızlığıma Bu çığlıksı koku Zifiri dudakları arzulamaktan vazgeçtiğime İnanmadığın için mi?
Leş gibi kokmaktan korktuğumu mu düşünüyorsun Hiç mi tanımadın Dokunmayı öğrendiğim o ilk andan beri Sevişmelerimde ki incinmişliği Arınmış bir pusula olmayı kim istemezdi ki
Bana ait olarak kalacak Bana ait yanılgılar gibi susacak mısın şimdi Nerede vazgeçeceksin aşk teşebbüslerinden Anlatacak mısın ruhuma Nasıl kandırılır bir şeytanın şefkati . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdeki Asosyal Aromaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdeki Asosyal Aromaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemini okurken kendimle dalaşmayı seviyorum..
Tebrik ederim Kuzen