(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka an-ladım yüreğimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka an-ladım yüreğimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkürler ediyorum, evet belki tarz olarak farklıyım bilemiyorum ancak sadece anlık düşüncelerimi yazdıktan sonra biraz felsefe, biraz oyunlarla kurguluyorum sonrasında beğendiklerimi de paylaşıyorum... Beğenilmesi çok güzel, ben de çok seviyorum bu tarzı...
Şiir çok güzeldi, yalnız yanlış anlamazsanız eğer, bence an-ladım diye kelimeyi bölmeniz gereksiz ve anlatımın akışını bozuyor,yeni bir anlam da türemediğine göre kelimeden sadece vurguyu güçlendirmek için çizgi gerekmiyor diye düşünüyorum...şiirinizi çok beğendim, bu sebeple fikrimi paylaşmak istedim, umarım haddimi aşmamışımdır...içten tebrik ve saygılarımla...
önerimi yazarken çekinerek yazmıştım ne yalan söyleyim:) hoş görünüze ve anlayışınıza çok teşekkürler...elbette ki ne anlatmak istediğini en iyi şair bilir, sizi çok iyi anlıyorum ve saygı duyuyorum...şiir yolunuz hep açık olsun...saygılar,selamlar...
Öncelikle çok teşekkürler, değerli yorum ve öneriler için. Aslında ben de önce çizgi koymamıştım fakat anlamak ve o an sabitlenmek anlamında kullandığım yerlerde istediğim vurguyu vermediğini düşündüm. Örneğin, "karanlıkta an-ladım aydınlıklarımı" ile "karanlıkta anladım aydınlıklarımı" arasında anlam farkı var, benim düşündüğüm şey burada aydınlıkları karanlıklarda sabitlemek, yakalamak şeklinde fakat çizgi ile bölmediğim zaman aydınlığı anlamak şekline dönüşüyor ki ben bu şiirde bu şekilde anlam olsun istemedim. Bilmiyorum anlatabildim mi, biraz sözcük oyunları oldu ama umarım kendimi anlatabilmişimdir. Ayrıca belirtmek isterim ki, burada yapılan her eleştiri ve yorum değerlidir, haddinizi aşmak gibi bir şey söz konusu değil, lütfen böyle düşünmeyiniz... Tekrar teşekkürler ediyorum yorum için....
Beklediğimi bulduğum, keyif alarak okuduğum sayfanızdan ayrılırken tebriklerimi bırakıyorum.
Saygılarımla
GC7