(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Riyakar " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Riyakar " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir noktanın insan hayatında öneminin ne kadar önemli olduğunu, pek bilemeyiz, yüreüğinize sağlık Duygularınız hiç eksilmesin, çok hoş , mesaj veren duygu yüklü bir şiir.Kutlarım sizi Saygılarımla.
Doğru söze ne demeli dil söylese de yürek noktayı koyamıyor. Ne yazık ki önce mutlu bir başlangıç sonraları çemberi daraldıkça hüzün boğuyor istesen de istemesinde o nokta oluyor sevgimizde. Bunun sonrasında da “Riyakar ” diye şiir başlığı çıkıyor yolumuza yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.Saygılar.
alarasu tarafından 11/4/2007 10:25:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
alarasu tarafından 11/27/2010 12:59:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir kez gelde bak yüreğin kaldı bende bende unuturum çok geç olmadan
nokta koy sevgine(.)
Sevgilere nokta koymak çok zor. Hayatım virgül koyduğum, devam edebilir diye cümleleri bitiremediğim aşklarla dolu. Birçok yeni cümleye başlasa da, bir türlü eski cümleye nokta koyamaz insan. Eminim seslendiğiniz kişi de noktayı koyamayacaktır. Virgülle ara verdiği aşkınız, bir ömür muallakta kalmaya devam edecektir. Tebrikler ve de sevgiler....
İyi değil muallakta koymak...Noktayı koymalı bittiyse...Her şeyi yarım bırakıp gitmemeli... Boşa bekletmemeli...Güzel şiirdi.Kutlarım.Selam ve Sevgimle...
cetiner07 tarafından 10/29/2007 8:21:47 PM zamanında düzenlenmiştir.