Askıda asılı zaman ucuda benim bucağıda Ne içindeydim herşeyimin nede dışında Gölgeler düşmüştü dünüme ve yarınıma Rengarenk boyalarımın üzerini Simsiyah bir duman kaplamıştı Dünyanda bana ait bir renk bile yok Sen seçtin mechule giden yolu Uzun bir rüya gördüm senli Anladımki.!! uyanma vakti geldi Uyandım.Rüyaymış sadece rüya Mechule giden yolda sen vardın yanımda Rüyada olsa gerçekte olsa değişmezdi Ben yüreğini aldım yüreğime Sen gelmezsende olurdu uyansamda Uyusamda sevgin yüreğimde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''Mechule giden sevgi'' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''Mechule giden sevgi'' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Askıda asılı zaman ucuda benim bucağıda Ne içindeydim herşeyimin nede dışında Gölgeler düşmüştü dünüme ve yarınıma Rengarenk boyalarımın üzerini Simsiyah bir duman kaplamıştı Dünyanda bana ait bir renk bile yok Sen seçtin mechule giden yolu Uzun bir rüya gördüm senli Anladımki.!! uyanma vakti geldi Uyandım.Rüyaymış sadece rüya Mechule giden yolda sen vardın yanımda Rüyada olsa gerçekte olsa değişmezdi Ben yüreğini aldım yüreğime Sen gelmezsende olurdu uyansamda Uyusamda sevgin yüreğimde.
beğeni ile okuduğu dizelerdi yüreğine sağlık........
ooooo annecim yine döktürmüşsün bu ne güzel sözler ne zamandır yazmıyordun şiir .. çok özlettin kendini haksızlık ediiyosun bize = ))) güzel yüreğine sağlık annecim duygularını nede güzel anlatmışsın... saygılarımla .. annesine :))
duygulara gem vuran sevdanın cemre misali yüreğe işleyip dizelere akması kadar güzel bir şey olmasa gerek. gönül deryanızda harmanlanmış olan bu latif dizelerin yüreklerimizde yeni hülyalar açtıracağı mukakak....usta bir derlemenin temaşasını seyreylemek ayrı bir güzellikti.tebrikler..
Hayat mı? Rüya mı? Hangisi daha gerçek acaba.Bu mesele tartışılır tabi ki.Ama tartışılamayacak bir gerçek varsa,o da hangisinde mutluluk rüzgarları esiyorsa üzerimize,onda yaşamak.Hayat olsa ne;rüya olsa ne.Neresi yaşanılası ise,gerçek onun ta kendisidir. Güzel dizelerinizden dolayı tebrik ederim. Saygılarımla...
çok beğendim rüyanıza harman olmuşsunuz o mu sizsiniz siz mi o olmuşsunuz. ben bile kayboldum okurken kendimi bulmalarda...yüreğinize kaleminize sağlık.
Askıda asılı zaman ucuda benim bucağıda Ne içindeydim herşeyimin nede dışında Gölgeler düşmüştü dünüme ve yarınıma Rengarenk boyalarımın üzerini Simsiyah bir duman kaplamıştı Dünyanda bana ait bir renk bile yok Sen seçtin mechule giden yolu Uzun bir rüya gördüm senli Anladımki.!! uyanma vakti geldi Uyandım.Rüyaymış sadece rüya Mechule giden yolda sen vardın yanımda Rüyada olsa gerçekte olsa değişmezdi Ben yüreğini aldım yüreğime Sen gelmezsende olurdu uyansamda Uyusamda sevgin yüreğimde.