gün gelir, çekilir denizlerin göllerin tuzu kalır yalnızca, hüzün limanlarında gözlerin bir de martılar, kımıltısız gemilerin yorgun yanaklarında çığlıklarını unutan ay da saklar kendini, çıkmaz bulutlardan...
krater çukurlarından seyrederim seni için için, kapkara şemsiyesiyle yapayalnız gece örtülürken üstüne bastığı yere çivilenirsin acıların aşk meridyeninde...
kapanmamıştır seyir defteri yağmurlar sicimlenir, kımıldamaz demir bir külçe yığını yüreğim paslanır uzun zaman, martılara inat anılar ıslak bir mendil gibi savrulur mavilere dönemezsin geriye yüreğimde çi(vi)lenmişsin bir kere...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİVİLİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİVİLİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyguları şiir diliyle ifade tarzınız ne hoş hocam. "bastığı yere çivilenirsin acıların aşk meridyeninde..."Meridyenler kutup noktalarında birleşir:)) Kutluyorum beğeniyle paylaştım. Saygı ve sevgimlesiniz.
Bugün bu duygu yoğunluğunu yeniden yakalamak olanaksız; aşkın lâv haliydi o zamanlar...Ve yola çıkarken Mutlulukların nünde engeller olabilir, ama ben acılarımın önünde hiçbir engel tanımıyorum deyip, sonuna kadar acılarımı yaşamak üzere yola çıkmıştım. Kutuplara varmak yetmedi, evrenin dışına bile taştım desem doğrudur. Zeynep hanım, aşk insanı sınırsız bir özgürlüğe ulaştırıyor. Düşler ne kadar sonsuz ise, sanatla bilimle de o kadar iç içe geçiyorsunuz ve üretken beyin modelini yakalıyorsunuz... Yorumlarınızı hep sevdim. Beni onure ettiniz. Selam sevgi ve saygılarımı sunarım...
krater çukurlarından seyrederim seni için için, kapkara şemsiyesiyle yapayalnız gece örtülürken üstüne bastığı yere çivilenirsin acıların aşk meridyeninde...
sağlam bir şiirdi. okumak keyif vericiydi. tebriklerimle.
Duygu dolu ne güzeldi şiirin üstadım,
yürek sesini ve kalemi kutluyorum
Saygılar selamlar