Kan ise kan, gen ise gen İkimizden bu can Yarısı sen yarısı ben Emek ortak, bebek ortak Hiçe sayıp canımı Yarımı alamazsın benden!
İki arada bir derede Bebek nerede anne orada Öküz ölmedi; inek sağmal Yok öyle yağma Tek başına bir anneyi Salamazsın sokağa naçâr!
Oysa bugün yıldönümü Aşk dolu bir evliliğin Anımsa söz vermiştin İyi günde kötü günde Evlilikten de öte hani Kader birliğiydi bizimki?! ...
...
Eseceksen es geç Filizkıran bir rüzgâr Kendine dilediğince Yeni birini de seç Türlü türlü kadın kız var...
Kimine yar/anılır Kimine yaranılamaz; Kaç rüzgâr gülünü Birden çevirip döndürür Tozkoparan bir hamaz...
...
Kükreme öyle birden Köpüklü bir nehir gibi asi(!) Silip süpüren bir heyelan Verimli toprağını ürünüyle Alıp bozbulanık denize götüren Bir karakış seli gibi Ve ben seni seviyorum hâlâ İnatla deli gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KARAKIŞ SELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KARAKIŞ SELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sosyotrajik hadiseler sonucu yıkılan birilkteliklerde bebekler ve onları besleyip büyüten anneler toplumun sessiz mağdurlarıdır.Bu şiirimde empati yoluyla anne ve bebek çığlığı oldum biraz...
Tüm insanlarımızın konuya duyarlı olmalarına katkısı olması dileğiyle...
Filizkıran bir rüzgâr
Kendine dilediğince
Yeni birini de seç
Türlü türlü kadın kız var...
kutlarım...
her daim yürekten sevgi ve saygılarımla.