(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN ALDANMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN ALDANMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya kadar malın olsa ne yazar, Hakk yola gelsene sen azar azar, Mal, makam, şöhretin mezarın kazar, Bu hayat geçici sakın aldanma.
kutlarım dost kalemin dert görmesin yüreğine sağlık Rabbim hidayete erenlerden eylesin Rabbim bizleri şu yalan dünyanın yalan güzelliklerinden uzak tutsun dileğiyle saygılarımla esen kalınız
Menfaatin için dostluklar kurma, Çıkarın için de dostların yorma, Gel sevenlerini kalbinden vurma, Bu hayat geçici sakın aldanma. .................... Allah için seven, Allah çin buğz edenlerden olmak dileğimle Cemalettin Hocam kaleminizden müstesna bir şiir okudum ve dinledim.... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım....
Bu âlemde Cemal nedir bu işler? Kurulur hayaller yalana düşler, Bil ki, Zebaniler adamı şişler, Bu hayat geçici sakın aldanma.
***********************************
Cemalettin Hocam emeğinize yüreğinize sağlık üstadım,bu nasıl bir yürek sesidir,müthiş bir anlatım ve mükemmel dizelerde ilahi aşk bir başka güzellikte sunulmuştu...
Efendim , yine-----Muhteşem ... Sayfanızda şiirle haşroluyor insan tüm duyguları, benliği, şiirin güzelliği ile. Kutluyorum efendim.Saygım ve selamlarımla . Var osun o güzel kaleminiz.... evet bu dünya geçici aldanmamak gerek.
Dünya kadar malın olsa ne yazar, Hakk yola gelsene sen azar azar, Mal, makam, şöhretin mezarın kazar, Bu hayat geçici sakın aldanma.
Bu âlemde Cemal nedir bu işler? Kurulur hayaller yalana düşler, Bil ki, Zebaniler adamı şişler, Bu hayat geçici sakın aldanma.
Hocam yüreğine sağlık.Cenabı hak bizi benlikten ve çıkarcılıktan uzak tutsun inşallah.Bu dünyanın sahte saltanatına kapılıp sadist ruhun kölesi edipte ahiretimizi karartanlardan eylemez inşallah.Bu feyiz dolu güzel şiirini yüreğini kutlar saygılar sunarım
sevgiler, saygılar...