Hani derler ya ! Acı patlıcanı kırağı, Çalar beyim çalar Hemde sırtından vurup Ser sebil yalın ayak Gider bu hasretin sonu Uçurumun en derinine Param parça bitap Yılların hesabıyla yok oluş !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani derler ya ! Acı patlıcanı kırağı, Çalar beyim çalar Hemde sırtından vurup Ser sebil yalın ayak Gider bu hasretin sonu Uçurumun en derinine Param parça bitap Yılların hesabıyla yok oluş ! Alaaddin Uygun (Alaaddin Uygun)
EVET İNSAN MAALESEF NE BULUYORSA İYİ NİYETİNİN ESİRİ OLUĞU İÇİN BULUYOR,ARKADAŞIM.
Hani derler ya ! Acı patlıcanı kırağı, Çalar beyim çalar Hemde sırtından vurup Ser sebil yalın ayak Gider bu hasretin sonu Uçurumun en derinine Param parça bitap Yılların hesabıyla yok oluş
VALLA KIRAĞI NE ACI PATLICAN TANIR NE TATLI PATLICAN BİR GELDİMİ HEPSİNİ DONDURUP BIRAKIR..İNSAN OĞLUDA ÖYLE BİR DOSTA GÜVENİRSİN ÖYLE BİR ZAMAN GELİRKİ SENİ SIRTINDAN VURUR KAÇAR.BRÜTÜS,SEZARA AYNISINI YAPMADIMI. ÇOK DEĞİŞİK BİR ŞİİRDİ.YÜREĞİNDEKİ BUNALIMLARI ÇOK DEĞİŞİK BİR BİÇİMDE ANLATMIŞSIN.NİYE YOK OLUYORSUN KARA DELİKLERDE .AYDINLIĞA ÇIK.İN AŞAĞIYA BAK AŞAĞIDA SANA KUCAĞINI AÇMIŞ BEKLEYEN BİR DÜNYA VAR.KARAMSARLIK NİYE,BUNALIM NİYE.BELKİ YERDE SENİ ÇOK İYİ ANLAYACAK BİRİ ÇIKACAK..ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİN ,BU DUYGULARI.( Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin ki seni asla bırakmasın )KUTLARIM PUANIM TAM SELAMLAR…..