(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YUNUS ŞAİRİM YOKTUM BİR MÜDDETTİR SİTEDE UZAK KALDIM ŞİİRLERİNİZE, SİZ YAZMAYA DEVAM EDİNİZ ARZU EDEN YORUMLAR ARZU EDEN BİR SATIR YAZMADAN GEÇER GİDER AMA KALEM HİÇ SUSMAZ, ZİRA KİMİN YAZIP YAZMAYACAĞINDAN BAĞIMSIZDIR ŞİİRLER, NE VAR Kİ GÖNÜL HOŞ OLUR BİR KAÇ ÇİFT TATLI SÖZLE, BİR BEĞENİYLE, BİR İLTİFATLA, BUNA HEPİMİZİN HER ZAMAN GEREKSİNİMİ VAR AMA HERKES SİZİN GİBİ BUNU SAMİMİYETLE İFADE EDEBİLECEK AÇIK YÜREKLİLİKTE DEĞİL DOSTUM, BAŞIMIZA GELEN HER MUSİBET DE BU İKİ YÜZLÜLÜKTEN GELİR.
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 5/21/2012 11:01:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim... Yazmayı bırakmış değilim devam yazmaya ilham gelebildiğince hazır şiirlerimde var ama ara verdim bi süre siteye yoğunluğumdan dolayı bende sizin şiirlerinizden ve diğer arkadaşların şiirlerinden uzak kalıyorum hazirana kadar kusura bakmayınız final dönemlerimizde bu aralar...
Çok teşekkür ediyorum farklı ve öz yorumunuz için....
Muhatabı inşallah duyar seslenişinizi.Evet en değerlimiz şiirlerimiz ki değerlendirilmesi yönünde talebin olması son derece haklı,tabii ve insani bir düşünce.Saygılarımla.
Seni üzgün görüp kalbimizde o hüznü taşımaktansa ,seni sevindirmiş olmanın mutluluğunu taşırız....Madem ki insanız .Mutlu ol kardeşim......Selamlarımla........
Çok çok teşekkür ederim ismi Ünsüz Şair olan ama gözümde ünlü Şair olan benim için manevi değeri büyük olan değerli üstadım beni ne kadar mutlu ettiniz bilemezsiniz inanın ki...
Bu güzel yüreğiniz der görmesin huzurumu,mutluluğumu taşıyalım yaşayalım her daim çok teşekkür ederim manevi değerine paha biçilemeyen şairim...
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 5/21/2012 11:01:05 PM zamanında düzenlenmiştir.