Bu evren hepimizin, hepimiz bu evrendeyiz Yaşam ile ölüm var, aşk için devrendeyiz Sakın unutma kardeş, şeytan da bir melekti Kötülük direkt gelmez, biz direkt çevrendeyiz.
Allah uğruna yaşa, baltan vursa da taşa İman dolu yürekle, bakmadan gözle kaşa Kimisi dimdik durur, kimi arkadan vurur Ölüm gelsin baş tacı, Allah’la ol baş başa.
Kâfirin vurduğu can, acımaz bile kardeş O zaten kâfirdir ki, sen bir şehit’sin kardeş Suç malzeme olanda, suç seyirci kalanda İslam olup İslam vur; en acısı bu kardeş.
Kâfir yaparsa suç bir, Müslüman yaparsa bin Allah diyerek yapan, bin kez fazla olsun hin Asker vuran şeytansa, vurduran da şeytandır Ya Allah bu nasıl iş; yalansız olmalı din.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Evren Hepimizin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Evren Hepimizin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam yazacak çok şey var da inanın ne elim varıyor yazmaya ne dilim söylemeye.Minnet ve saygıyla anıyorum şehitlerimizi.Yüreğine kalemine sağlık.Gönül sesin hiç susmasın dilerim.
Saygılarımla kutlarım duyarlı yüreğini ağabey.