hani her akşam eve aynı saatte elinde sıcacık ekmekle gelişin var ya işte bu yüzden ekmek gibi sıcak ve kutsalsın bana...
sabah ilk gördüğüm yüz ilk sözümün ilk muhatabı ocaktaki çaya sebep varlığın demleniyor nefesinle hayatım...
korktuğum börtü böceğin korkulu rüyası olduğundan beri korkmuyorum hiç bir şeyden askıdaki ceketin , konsolda gözlüklerin ve ayakkabıların kapımızın önünde durdukça işte huzur ve güven...
niye yazdım diye sorarsan bu şiiri bir tabak eksilmeden sofradan hani ya sen ya ben ölüm kime öncedir bilinmez kalmasın aklımda diyemediklerim ben seni saçının telinden tırnağının ucuna kadar çok sevdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bil diye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bil diye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
niye yazdım diye sorarsan bu şiiri bir tabak eksilmeden sofradan hani ya sen ya ben ölüm kime öncedir bilinmez kalmasın aklımda diyemediklerim ben seni saçının telinden tırnağının ucuna kadar çok sevdim...Duygular serpilmiş sayfaya yazan gönül pınarını yürekten kutlarım sevgilerimle Bogazın kıyısından
korktuğum börtü böceğin korkulu rüyası olduğundan beri korkmuyorum hiç bir şeyden askıdaki ceketin , konsolda gözlüklerin ve ayakkabıların kapımızın önünde durdukça işte huzur ve güven...
ne kadar zarif bir eserdi. okutturdu kendini. tebriklerimle.
Yüreğinizdeki bu arınmış aşk dolu duygular hiç eksilmesin çok anlamlı bir şiir olmuş insan hayatta iken sevdiğine duygularını söylenmesi kadar güzel bir haslet olamaz zira geç kalmış olururz. edip kalemine yüreğini kutladım selam ve dua ile.
niye yazdım diye sorarsan bu şiiri bir tabak eksilmeden sofradan hani ya sen ya ben ölüm kime öncedir bilinmez kalmasın aklımda diyemediklerim ben seni saçının telinden tırnağının ucuna kadar çok sevdim...
anlamlı harika dizelerinizi kutlarım cumanız mübarek olsun. selam ve saygılar
Düşündürdü. Kelimeleri özenle seçilmiş. Manalıydı. Farklı bir şairsiniz. Kendinize hassınız. Orijinalsiniz. Emek mahsulüydü. Kolay değil böylesi şiirler yazabilmek. Okudum birden fazla.
bir tabak eksilmeden sofradan
hani ya sen ya ben
ölüm kime öncedir bilinmez
kalmasın aklımda diyemediklerim
ben seni saçının telinden
tırnağının ucuna kadar çok sevdim...Duygular serpilmiş sayfaya yazan gönül pınarını yürekten kutlarım sevgilerimle Bogazın kıyısından