(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOT 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOT 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın yaylacık haklısınız önce yazanı anlamak bence de önemli. Sonra biz başka şeyler de anlıyabiliriz tabii... Hiç sakıncası yok :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
Nasihat eder gibi bir dötrlük üstadım, aslında yazmak duydu ve düşüncelerin dışa vurumudur daha doğrusu yürek sesidir kaleme dökülen, okumakta yazılanı ve verilmek istenen mesajın ve şiirin anlatmak isteğinin doğru anlaşılmasıdır Doğru okunursa şiir güzeldir Saygılar selamlar üstadım
Herşey üzerine şiir yazılabilir önemli olan şaiirin anlatmak istedikleridir bazen toplumsal bir yara haline gelen olaylar bazen sevgi bazen dostluk bazen sitem ... aklınıza ne gelirse şair anlatır okuyan anlar tıpkı bu dörtlükte oldugu gibi güzel bir kurgu güzel bir mesaj anlyanana. daha güzel şiirlerde beraber olmak dilegiyle...
Evet kurgu dedim ve ekledim güzel bir masaj anlayana diye birilerine kızgınlıgınız sonucu yazılmış bir mesaj çok açık ve net bu yüzden böyle kurgu diye yazdım yanlış anlaşıldım galiba özür dilerim
Siirin bir cok tarifini yapabiliriz. En anlamlisi, siiri yazim anlatiminda iyi anlata bilmenin yani sira.. anlamli kilabilmektir. Bicimden ziyade, siirin muhtevasi cok cok önemli. Ben bu dörtlükte, kurgudan ziyade bir yerlere msj. vermek istedim.. Dogal olarak kim ? ne anlarsa diyelim..
Yorumunuza tesekkür ederim. selam ve saygilarimla...
Selam ve saygılarımla...