(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOT 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOT 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öz güven dediğimiz bu olsa gerekir bizlerin en büyük yanlışlarımızdan biriside kendi analizimizi ve kişisel( Toplumdaki yerimizi )oturtdurmadan toplumun analiziyle yola çıktıktık ..iyi toplum iyi breyden oluşur'' Kutlarım ....
Süper çok kısa ama öz,hep şikayet eder dururuz,ağlarız ama biz önce kendimize değer vermeli,ezik durmamalıyız.Kendimize inanıp dik durmazsak karşımızdakiler de bu zaafı kullanmakta geç kalmazlar.Zaten hak ettiğinden,kendimizden daha çok değer verdiğimiz insanlar tepemize çıkmaya kalkıyorlar.Kutlarım,çok anlamlı ve yerinde bir şiirdi.
Sayın yaylacık, çok güzel bir söylem. Payanda lüzumlu bir unsurdur. Dik tutar,sağlam tutar. Çok değerli birisine payanda olmaya hazır çok insan bulunur. Ancak, buyurduğunuz gibi payanda kullanabilecek kadar kendi değerini bilmeyip başkasına payanda olanlara da rastlanır. Hem de sıkça. Tebrik eder saygılar sunarım.
Ama derin manalıydı...
Saygılarımla...