(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim safanıoza geldiğim için bende çok mutlu oldum güzel yerinde sözleri çok güzel bir yürek sesi okudum yaşamak bazen insanı yıldırıyor hakılsınız bazen ama her zaman değil ne olursa olsun yaşamak çok güzel her olumsuzluğa karşı bile sevgi ile kalın
Muhterem Ferda hanim, siirim ve ayrica Türkü`yü begeniniz, Beni mutlu kildi. tesekkür ederim. Siz, Degerli hanim efendiyi, sayfamda konuk etmeme vesile, olan bu, kültürel paylasim, umarim sizide mutlu, etmistir. Kiymetli, yorumunuza tekrar tesekkür eder, saygilar sunarim. Sevgi ile, kalin.......
NOT: Q ,tipi klavye ile yazim yaptigimda, I , i olarak v.s seklinde yazilmis oldugunda dolayi, imla hatasi gürmemenizi rica ediyorum.
Yorumuna tesekkür ederim. Sevgili Gülünay, elbette ki, tüm insanligin olmazsa olmaz, arzusu ; insanca yasamak degil mi? insan onurunun ayaklar altina alindigi , haksizliklarin yasandigi, genelde dünyada, özelde Ülkemizde ; milyonlarca insanin mutlu oldugunu düsünüp, söyleye bilir miyiz ? malesef yasam : Bütün ciplakligiyla, ortada. Her gecen gün ekonomik yasam kosullari kriz derinligi icinde. Emek- sermaye celiskisi, liberal ekonomistlere göre azaldi, hicte öyle degil, o söylemler halkimizi aldatma söylemleri. Gönül isterdi ki, hep ask, sevda siirleri yazalim. Ama ve lakin, yasam tek bir boyutuyla ele alinmaz, YASAM : Ask`tir, sevdadir, eglenmektir, gülmektir, sevgi ile sevmektir. Degerler manzumesine inanmak ve haksizliga muhalif olmaktir. Pir Sultan Abdal`in su güzel iki misrasiyla noktalamak isterim.
"Demiri demirle dövdüler; biri sicak, biri soguktu, insani, insanla kirdilar; biri ac biri toktu."
Mert yasamak. Yalan meclisinde doğrunun değeri olmadığı gibi.Kalleşliğin hüner,bir başarı sayıldığı yerlerde mertlik değerimi olur?yurdunda anasız kuzu mahsuni insanlık ardından melemiş ve karşılığını bulamamış ise.... Şiirin ve müziği çok harikaydı.Saygılar...
Savaşır gibi, hırçın bir final. Erkekçe ve mert... Hayata bakışın bir sonucu bu belkide. Bahsedilen erkekliğin fizyolojik bir erkeklik olmadığı kanaatindeyim. Aksi halde kadınlarımıza haksızlık olurdu. Kutluyorum şairim.
Gün oldu, icimde; Bir dert
Yasamak,
Gün oldu; yumusak, ve sert
Kalles, dünyada ; mesele oldu
Riyasiz, erkekce ve,
Mert yasamak
merhaba efendim safanıoza geldiğim için bende
çok mutlu oldum güzel yerinde sözleri çok güzel bir
yürek sesi okudum yaşamak bazen insanı yıldırıyor
hakılsınız bazen ama her zaman değil ne olursa olsun
yaşamak çok güzel her olumsuzluğa karşı bile sevgi ile kalın