Bugün sevgi ile ışıtsın , tüm lambalar Haydi durmayın , sizde meşaleleri yakın İçinde azıcık sevgi olan , beni iyi anlar Ölmeden dostunuza , ne olur iyi bakın
Fani dünya , kimseyi kırmayın sakın İyiliğe yoğrulun , iyilik hırkasını takın Sevgi ile çağlayan su olun , şevkatle akın Ölmeden dostunuza , ne olur iyi bakın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler,güzel bir şiir,güzel bir duygu,güzel bir anlatım tebrik ederim,kaleminiz daim olsun,Dünyada ki tüm sevgileri yüreğinize,tüm Sevgi güllerini sayfanıza bırakıyorum.
ADNAN BEY ÜSTADIM; BUNDAN HİÇ ŞÜPHEN OLMASIN. BEN ZATEN SANA HER ZAMAN SEVGİ, SAYGI İLE BAKIYORUM. ZİRA SİTE DE HER ZAMAN SENİN BAZEN GÜLÜMSETEN, BAZEN DÜŞÜNDÜREN DİZELERİNİ ARIYORUM. SEN HİÇ KAFANA TAKMA. SENİN CANDAN DOSTLARIN, ÖZ BE ÖZ DOSTALRIN, ÇIKARCI OLMAYAN DOSTLARIN SANA HER ZAMAN SEVGİ İLE SAYGI İLE BAKARLAR. MADEM Kİ TEKNİK DİREKTÖRSÜN TEKNİK DİREKTÖRLÜĞÜN HAYIRLI OLSUN. SAYGILARIMLA...
Değerli dost,
Tebrikler,güzel bir şiir,güzel bir duygu,güzel bir anlatım tebrik ederim,kaleminiz daim olsun,Dünyada ki tüm sevgileri yüreğinize,tüm Sevgi güllerini sayfanıza bırakıyorum.
saygılarımla
Bilal YILMAZ