Ayaklarımda sana gelecek hiç derman kalmadı Her defasında yalvardım, mevlam canımı almadı Yüreğim sızladı, beni anlayan duyan, olmadı Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Ölmek istiyorum dediğimde, gülüyorlar bana Bir garip oluyorum laf söylediklerinde sana Gelmek istediğimde, sakın gitme diyorlarona Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Düşlerimde, hayallerimde yaşatırım ben seni Sende her gece rüyanda yaşatıyormusun beni Seni düşünürken neyleyeyim titremeyen teni Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Birşeyde gözüm yok, sensiz bu dünyadan gidiyorum Beklemeye tahammülüm kalmadı,tükeniyorum Günler geçip gidiyor, ben eriyerek bitiyorum Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Ağlamaktan göz pınarlarım kurudu, akmaz oldu Gönül bahçemde,tomurcuk güllerim açarken soldu Hasretin çöktü yüregime, gamla kederle doldu Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARILMAZ YARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARILMAZ YARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölmek istiyorum dediğimde, gülüyorlar bana Bir garip oluyorum laf söylediklerinde sana Gelmek istediğimde, sakın gitme diyorlarona Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Sevgili için dizelere dökülen duyguları beğeniyle okudum. Kaleminiz ilhamınız ekslmesin efendim.Çok güzel bir şiirdi.
Yüreği sevgi dolu özlemler arasında hüzünleri yansıtmışsınız kutluyorum....Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız anlamlı nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum..........
Sevgi emek verilmeden sabır edilmeden acıyı ve mutlulukları paylaşmadan olmaz gönül sayfama ziyaretiniz ve şiir hakkındaki düşünleri,nizi benimle burada paylaştıgınız için teşekkür ederim daha güzel şiirlerde buluşuruz inşallah
Degerli yorumlarınızı şiirlerimden esirgemediginiz için teşekkür ederim ayşe hanım sevgiyle huzurla ve saylukla kalın daha güzel şiirlerde buluşmak dilegiyle...
Bazen kendimizi çok çaresiz oldugumuzu hissettigimiz zamanlarda sevdiklerimizn yanımızda olması gerekiyor tabiki kemdi çaremize yine kendimiz çare oluruz olmamıda gerekiyor sadece kendimize degil başkalarınında çaresi olmalıyız.
degerli yorumlarınızı esirgemediginiz için çok teşekkür ederim. daha güzel şiirlerde buluşmak dilegiyle...
Ölmek istiyorum dediğimde, gülüyorlar bana Bir garip oluyorum laf söylediklerinde sana Gelmek istediğimde, sakın gitme diyorlarona Yaralarımı senden başkası saramaz sevdiğim...
Sevda düştü ise yüreğe ölüm bile vız gelir insana.Tabi ki bunuda sevenler anlar ancak.Yüreğine kalemine sağlık.
Kutlarım yürekten
Ömrüne bereket
Sağlıcakla