(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut güzel şey hayat umutlar olmasa çekilmezdi.. Bunlar klasik sözler ama doğru ve hayaldeki kadın çok güzel ve duru biçimde ifade edilmiş. Tanıdığıma sevindim
Merhaba...Şİire yorumumdan önce tanışmasakta sanırım o gece sizde oradaydınız...Erken ayrılmak zorunda kaldığımdan bir çok isimle tanışamadım...Görüyorum ki sitede yenisiniz.Hoşgeldiniz...
Şiire gelince ,su gibi akıp giden duru dizeler...Ve aşk...Ve kadın...
Aslında umut salıncağında süre giden bir hayattayız.Aşkta umut,hayatta umut,mutlulukta umut...Kısa ve öz satırlarınız aslında içinde çok büyük anlam taşıyor.Hani satır araları denir ya,işte o satır aralarında anlatılamayanların yeri var gibi.Öncelikle edebiyat ailemize hoşgeldiniz,bu güzel çalışmalarınızın devamını bekliyoruz.Sizleri yakınen tanımak ayrıca bir mutluluktu benim için.Saygı ve selamlarımla, umutla ve şiirle kalınız.