Sekizinci perondayım. Bildiğim duraklara yıkım emri verilmiş. Döşemesi kaygan zeminlerin ışıltısı tehditkâr… Kararlı ama toprağa değmeyen adımlarla Habersizim kazılan bereketli kuyulardan. Bin yıl öncesinde kaybettiğim savaşlardan sonra Boynumun büküklüğüne denk geldi bu tufan.
/ Keşkelerin ertesinde Ayaklarım toprağa aç Kalbim yerle yeksan /
Hiç gelmeyecek trenlerim varmış Öğrendim… Kaf’da yalnızlığın peşindeyken, Hak edilmiş ne varsa heybemde Yıktım, yıkılmaz sandığım gururumla. Ensemdeki onulmaz acıyla alıştım Vakitsiz ayrılıklara.
An kırıntılarını derlerken Apaçık sözler Ruhuma değen üç fısıltının Sancısı var koynumda… Biri haykırmakta mı cinnetini yüreğime Yoksa deliriyor muyum ne?
Sen Boynu büküklüğümle dalga geçen sofi, Seccaden kıbleye dönük mü şimdi? Beşinci buluşma sonrasıydı gelişin Ve hiç uğurlamamıştım böylesine Kıyam kelle koltukta bir yaşamı…
Yutkunmadım. Son sözler gırtlağımda. Kırk bir boğumla attığım düğümleri çözmedim daha Ki sen zaten konuştuğumu da görmedin. Bakışların hangi cendereye gömdü sevgimi? Susuyorum şimdi… Benim bu elveda ve herkes Dengiyle yarışta, bundan sonra!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşkeler Ertesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşkeler Ertesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk bir yıldız sağanağında herkesin saçlarına takılıp kalabilir. O bir yetenek değil, marifet o yıldızı düşürmeden taşıaybilmektedir usta. Gerisi liseli mazzeretleri... Elektirk kesilir, misafir gelir... Kurulan saat vaktinden erken çalar vs. vs.
Aklın seccadesinde, aşka dönük başını hiç eğme sen.
Duygular öylesine yoğun işlenmiş ki.Etkilenmemek işten bile değildi.Pişmanlığın isyana koşan yaralı nefesini her bir hecede duyumsadım.Yüreğinize daim esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlarım .Selam, sevgi ve saygılarımla.
"Kaf’da yalnızlığın peşindeyken, Hak edilmiş ne varsa heybemde Yıktım, yıkılmaz sandığım gururumla. Ensemdeki onulmaz acıyla alıştım Vakitsiz ayrılıklara." Şiirinizi okumak büyük bir haz verdi bana... Bu aldığım kısım ise içime işledi. Gönül teliniz hiç susmasın... Selam ve saygılarımla... F. CENGİZ
özenle kaleme alınmış güzel bir serbest çalışma. Anlık karalamalar,doğallığın güzelliğini sergilemekte. yaşanmış yıkıntılardan arta kalanlar ve beklemek umut olmasada. çok güzeldi ve haz verdi.ahenkli bir akıcılık. tebrikler.
Hiç gelmeyecek trenlerim varmış Öğrendim… Kaf’da yalnızlığın peşindeyken, Hak edilmiş ne varsa heybemde Yıktım, yıkılmaz sandığım gururumla. Ensemdeki onulmaz acıyla alıştım Vakitsiz ayrılıklara.
An kırıntılarını derlerken Apaçık sözler Ruhuma değen üç fısıltının Sancısı var koynumda… Biri haykırmakta mı cinnetini yüreğime Yoksa deliriyor muyum ne?
yüreğine sağlık çok güzel bir serbest şiir okudum tebrikler