Kalbim bir kuş kafeste,nefes sıkar duramaz, Hira’ dağından ışık, kara gönül anlamaz, Biri çocuk üç kişi,kabede durdu namaz, Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede,yüzler süren olaydım.
Tek hasretim içimde,kutsal beldene varmak, Zemzemi içebilsem,suya kalmışken ramak. El açıpta ravzanda,dualarda yalvarmak, Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede,yüzler süren olaydım.
Arı olsam izinde,bal alsam çiçekçiçek, Kısa olan ömürde , ölüm bize tek gerçek, Doymadın mı ey gafil,şerden el ayağı çek, Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede,yüzler süren olaydım.
Bugün gözlerim yaşlı, davet hala gelmedi, Oldumda yaşlı başlı, ayaklarım ermedi, Yürekleri ağlatmış, kabedeki tövbeler, Günahlardan arınmış, yeni doğmuş bebeler. Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede, yüzler süren olaydım.
Merve -Safa arası,ömür varsa telaşım, Şeytanlara hıncım var,avuçlarımda taşım, Allah izin versede,yolunda düşse başım. Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede,yüzler süren olaydım.
Hasretim var yıllardır, vuslata şartlar erse, Uçuşan ebabiller, Kabene mekan serse, Gözlerim dolu dolu, Allah nasip ederse.. Kabe önü secdede, gönle huzur dolaydım, Ol Hacer-ül Esvede, yüzler süren olaydım. May.12
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzler süren olaydım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzler süren olaydım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim nasip etsin.Hemde defalarca.Tadını alan bilir. Bir kez o manevi atmosferide soluyna, o zemzemi içip, o sıcakta kavrulan bir daha ayrılabilirmi o hasretten. Özlemlerimi dile getirdin.Martta ordaydım ama yine özledim.Keşke gidebilsem.
Manevi dünyaya özlem dolmuş. dilekler elbet gerçek olur.yeter ki isteyelim. çok güzel bir şiir kalemden süzülmüş.Allah'ın resulüne aşkla sesleniş. ahenkli akıcı haz dolu bir eser. tebrik ederim.
Kaleminiz daim olsun.
Varolun.