(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benimki Farklı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benimki Farklı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle hemen gönül kırıp kofteciye siir yazmak yok;))Bir siir daha yazıp yeniden denemek lazım. Belki guzel yemek yapamayabilir ama evladını guzel yetiştirmiş ise yeterince basarilidir.Beğeniyle ve gülerek okudum şiirinizi;)Saygilarimla.
Anneler genelde büyümüş evlatlarını davet ederken onlara sevdiği şeylerden yapma sözü verirler. Eğer satır arasını okursanız bu aslında günlük olarak sevilmeyen yemekler yapmanın itirafıdır. Ne zaman geleceğini bilirsem güzel bir şeylr yaparım. Yoksa çat kapı geldiğinde lahanaya talim edersin demenin hallicesidir.
Evet, evet.Benimki de aynı.Yıllarca ismini bile bilmediğim, bulduğu bütün otlardan yemek yaptı ve yedirdi.Tabi o zaman küçüktük ve bilmiyorduk.Çocuk olmamızdan faydalandı.Bende hiç hatırlamıyorum '' Yemeğin yanında ne istersin?'' diye sordugunu.Oysa köfteci hep sorardı:(En son Tekirdağ'da köfteciye gittiğimde tatlıma kadar getirmişti:(Neyseki böyle mühim konuları atlamamıza engel oldugunuz.İyiki varsınız:)))
O kadar kendimizi paralamaya gerek yok. Köftecilerin değerini bilelim, onlara sahip çıkalım, yeter. Unutmamalı ki annemiz pırasa, bamya ve türevlerini önümüze sürerken (Bu noktada zindanda kapı altından sürülerek hücreye itilen yemek kapları gözümün önüne gelir) köfteciler ''Yanına piyaz da ister misiniz?'' diye soruyorlardı.
Çok üzgünüm:))))))))))Bu dava çözümlenmedikçe artık köftede boğazımdan geçemez:))Ya hiç köfteci olmasaydı:(Offff! Düşünürken bile ürperiyorum:))Yaşasın köfteler, yaşasın köfteciler:))))))))))))))))))
Köftecilerin başı kel mi? Koca yılda tek bir günleri var mı ki onları sevindiriyoruz? Bir kere hatırlarını soruyor muyuz tabağı önümüze aldıktan sonra? Bir gün önüme yüzümü buruşturduğum yemek koydular mı?
Hayır efendiler, köftecilere karşı çok gecikmiş bir özürümüz var. Bu şiir de onun girizgahı. Saygılarımla.