(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMİN BAĞRIMDA ATEŞTEN KOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMİN BAĞRIMDA ATEŞTEN KOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi sözden ve hangi açıdan bakılırsa bakılsın,hüzün dolu,yaşamsal sürecin size vermiş olduğu hak edilmeyen yaşamışlıkların acılarını,mutsuz bir yaşamla birlikte çekilen acıların dramı ile annene olan özlemlerini en halisane mısralarınızla dizaynlanmıştır.Şiire yansıyan duygular net olup hazin bir özlem ve yaşam bıkkınlığını gördüm.Anneler günü dolaysiyle anneler gününüzü içten kutlar,tüm annelerin sağlıklı ve mutlu yaşamalrını içten dileğimdir.Sevgi ve saygılarımla...
canım üzüldüm imi annesiz kimi babasız yaşıyor ne diyelim bende baba hasreti çekenlerdenim aamada çok doymadım bizler evlatlarımıza göstermiye bakalım annenin yerini tutamam ama ablan olmaya hazırım bilesin sevgimlesin canım
ÜSTADEM merhaba:Çok duyarlı bir yüreğe sahipsiniz. Ben ana kokusu hiç bilemedim.Elimden geldiğince bilmediğimi ama canımdan çok sevdiklerime aşılamaya çalıştım. Keşke benimde annem OLSAYDI VE BU GÜNDE YALNIZ KALMASAYDIOM...
sİZİN VE TÜM melek annelerin ANNELER GÜNÜ kutlu olsun