A N N E LE R XXX G Ü N Ü XXX K U T L U XXX O L S U N.
Allahtan sonra saygıya değer emsalsiz tek kişi Nadide şevkatının yoktur, olmaz benzeri eşi Nasıl anlatsam ki; insanlığı doğuran güneşi Ebedi cennetin anahtarı ayağına halhal Mazi sen, müstakbel de sen, sensiz beşeriyet muhal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Annem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Annem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç kaldığım için bağışlayın, şiiriniz muhteşemdi. mısralar inci taneleriydi. Beğeni ile haz alarak okudum bu anlam dolu şiiri. Seçkin kalemi ve engin/olgun yüreği içtenlikle kutlarım. Bize böyle harika bir şiir okuttuğunuz için şükranlarımı sunarım. En içten selam ve saygılar.
Hoş geldiniz... Güzel yorumunuza çok teşekkürler.. İnsanlığın ve insanın en güzelliği ve güzelidir anneler.. Keşke daha güzel anlatabilseydim... Sağolun, saygılar efendim..
A N N E LE R XXX G Ü N Ü XXX K U T L U XXX O L S U N.
Allahtan sonra saygıya değer emsalsiz tek kişi Nadide şevkatının yoktur, olmaz benzeri eşi Nasıl anlatsam ki; insanlığı doğuran güneşi Ebedi cennetin anahtarı ayağına halhal Mazi sen, müstakbel de sen, sensiz beşeriyet muhal şamil Kafkas (sevenol)
Güzel dizelerdi, şaire başarılar diliyorum.Yunus diyarından selamlar.
Allahtan sonra saygıya değer emsalsiz tek kişi Nadide şevkatının yoktur, olmaz benzeri eşi Nasıl anlatsam ki; insanlığı doğuran güneşi Ebedi cennetin anahtarı ayağına halhal Mazi sen, müstakbel de sen, sensiz beşeriyet muhal .... ______________________________________________________ Her bir satırı bir sayfa anlatımı olan ve annelere yakışır güzel bir dörtlü. Yürekten tebrikler.
ÜSTADE; AKROŞ ŞİİRİNİZİN DİZELERİ TAM ANNELERİN MEZİYETLERİNİ YANSITYOR. ONLAR OLMASA BEŞERİYETİN OLMASI İMKANSIZ. HAYATTA OLAN BÜTÜN ANNELERE UZUN ÖMÜRLER, HAYATTAN GÖÇENLERE DE ALLAH RAHMET ETSİN, MEKANLARINI CENNET ETSİN. SAYGILARIMLA...
Bütün kadınların anneler günü kutlu olsun. Ana yüreği ne çok sever yavrusunu.Canından can. Canından aziz bilir yavrusunu. Evlât pir olsa da anaya muhtaç imiş..Ana gibi yürek var mı cihanda.Karşılıksız seven hesapsız kitapsız kuralsız seven bu dünyada ki tek varlık.Yavruları için ellerini de yüreklerini de ateşe koyar, düşünmeden hem de. Anneler can analar Gerçek anaların ana gibi anaların, eli öpülesi anaların ellerinden öpüyorum. Rahmete kavuşanların da mekanı cennet olsun. Sizin de yüreğinize sağlık. Sevgilerde kalın.
Allahtan sonra saygıya değer emsalsiz tek kişi Nadide şevkatının yoktur, olmaz benzeri eşi Nasıl anlatsam ki; insanlığı doğuran güneşi Ebedi cennetin anahtarı ayağına halhal Mazi sen, müstakbel de sen, sensiz beşeriyet muhal
***
Anne şiirleri oldum olası beni derinden etkiler...
Gönül rahatlığıyla Beğendim.
............................. Saygı ve Selamlar...