(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLINI İYİ KULLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLINI İYİ KULLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Hocam,güzel bir şiir çıkmış ortaya kalem yazıyor mürekkebiniz ve duygularınız daim olur inşallah,Size teşekkürlerimi,şiirinize duygularımı,değerli şair dostlarada tüm evrendeki güzellikleri ve hoş kokulu çiçekleri göderiyorum kabul olması dileğimdir.
Cemalettin Hocam, ihlaslı yüreğinizden ve kaleminizden öğüt veren ibretlik bir şiir gelmiş, farklı tarzıyla harika bir anlatımdı.... Allah razı olsun... Selam ve saygılar...
ne kadar da doğru yazımlar..bazen insanız hata diye değil ..yeni bir hayat kurmak adına inanıyoruz insanoğluna..gerçek yüzlerini görünce de üzülüyoruz..rabbim şeytan düşüncelilerden uzak tutsun bizleri kutladım selam ve saygımla..ema
şiir ustalıkla yazılmış.. ama değerli şair.. ne olursa olsun ister müslüman ister hristiyan.. ister dinsiz.. insan olsun derim bende.. inanan inandığını yazan olarak kutluyorum şiiri şairi..
Akıl, yüce Rabb'imizin bizlere bahşettiği en güçlü hazinedir. Elbet onu çok iyi, doğru ve yerinde kullanmamız iktiza eder! Yürekten tebrik, teşekkür ve mahsus selamlarımla...
Doğru söze ne denir. Baştan sona ders verici dizeler. Hizmetlerim adlı yazıyıda okudum. Çok çalışmışsın. İnsan ölünce yaptığı eserlerle ölümsüzleşirmiş. Allah uzun ömür versin daha çok şeyler yaparsın inşallah. Gönlüne sağlık abi. Saygılar
Hocam daha ne olsun bütün nasihatler sayfaya billur gibi düşmüş iş ki, bu nasihatlerden hisse alalım. .Hayal değil de hakikatli dizeler ,hakikaten tam bir nokta atışı gibi oluyor .sayğılarımla değerli hocam
Evet hocam herşeyin bir sonu olduğu gibi ömründe bir sonu var.Yeterki mevlam yanlış yollarda tükettirmesin iblisin ipinde olmayalım.Selam sevgilerimle can
Ah değerli dost bir yolculuktayız çıplak geldik giydirdiler, çıplak gideceğiz giydirecekler azığımızı kimse vermez son yolculukta Allah yar ve yardımcımız olsun... Amin...
Hoş geldin şeref verdin kıymetli dost (şairlerin gözüyle) yaş otuzbeşi aşınca merdivenlerden aşağı iniyor gibiyiz herhalde... Allah yar ve yardımcımız olsun selam ve saygılar...
sadibal ben düzelttim sende burayı düzelt fakat Durdu ŞAHİN beyin yazdığı SAYFAMDAKİ ŞİİRE güzel bir yorum yaz sen gönüllerin şairisin aslında seni seviyorum dostluğumuzu sende bilirsin sayfamda seni görmezsem sana güzceniyor ve de kızıyorum be... O kadar... Selamlar, saygılar, sevgiler
sonra düşersın kara toprağa fayda vermez son duan dünyadayken verılmişti sana sans sen sansı kullanmakta aciz kaldın şimdi ver hasabını bağıra bağıra...
Şiire, şiirle yorumun mükemmel olmuş güzel yürek ve kalemini kutlarım Allah yar ve yardımcımız olsun... Amin... Çok teşekkür edrim ilgine selam ve sevgiler abim...
Saygı ve selamlar
Bilal YILMAZ