(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnanmanın en uzunu Boşluğu en derinin Adı sevmenin Soyadı ihanetin " Hükümsüzdür kaybettim "… gerçekler ayrıntıda gizlidir tebrikler güzel bir bukleydi...
İnanmanın en uzunu Boşluğu en derinin Adı sevmenin Soyadı ihanetin " Hükümsüzdür kaybettim "…
Bazen kaybetmekte kazanmaktır çoğu zaman sevgi değer verilene verilir ihanete uğradıktan sonra ne anlamı var Tebrik ediyorum.Kaleminiz daim olsun Saygılar
İnanmanın en uzunu Boşluğu en derinin Adı sevmenin Soyadı ihanetin " Hükümsüzdür kaybettim "…
Hükmedebilecek kadar etkilisiniz İnanmak görsellik ister Yaşamanın sürecinde yaşanılanlara göre gerçekleri ancak öğrenebilirsin Doğruları görmeden doğrudur demek bir yanılgıdır İhanetliğin sonu karanlıktır Deneyim iletişilerin sürecinde ancak ihanetlik öğrenilebilinir..
Kısa bir şiir ama anlamı kitaptır.Kutlarım sevgi ve saygılarımla...
onurlu en onurluca hükümsüzdür kararını vermişsiniz.. kısa öz çok anlatan.. ve duruşu sergileyen.. nice anlamlıydı..kutluyorum kalemi düşünceyi... saygım sevgimle..
Çok güzel öz ve gazete ilanı gibi kısa bir şiirdi bulanın haber vermesinede gerek yotur... İhanet kimsenin işine gelemez ve kaybedilen günden itibaren kazanç başlar çok anlanlıydı tebrikler... Büyük kalem...
Boşluğu en derinin
Adı sevmenin
Soyadı ihanetin
" Hükümsüzdür kaybettim "…
kısacık şiir devleşti gönlümüzde.
kelama da kaleme de tebrikler.
AYKAÇ