Çocuktum düne kadar, hüzünlüydü yıllarım Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne. Ne yöne yürüdüysem bağlanmıştı yollarım, Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Elimi tutsan yine, çocuksu düşlerimle Saçıma renk renk taksan, gelincik işlerimle Karşılasaydım seni, tatlı gülüşlerimle Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Bilseydi küçük kızın, sevdaya konar mıydı? Aşkını cana gömüp, korlarda yanar mıydı? Unutmak için aşa, gözyaşı banar mıydı? Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Eririm günden güne, dertsiz kalmıyor başım Nereye baksam o var, haykırıyor gözyaşım Neyleyim canım onsuz, zehir ekmeğim, aşım Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
O mecnun kendisini, sevmiyorum sanıyor. Biri bir şey söylese, çocukça aldanıyor. Benimse içerimde, hasretliğin yanıyor. Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar Doğru demişler anne, şahittir buna çağlar. Vasiyetim şu benim, sırtımda sıra dağlar Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Neşe CÖMERT Nisan 2012 GAZİANTEP
Tüm annelerin; Anneler gününü şimdiden kutlarım.. Sevgimi, saygı ve hürmetlerimi sunarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elimi tutsan yine, çocuksu düşlerimle Saçıma renk renk taksan, gelincik işlerimle Karşılasaydım seni, tatlı gülüşlerimle Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Değerli şairem güzel şiiriniz için tebrik ederim, muhteşem bir çalışma olmuş. Ayrıca şahsınızda tüm anaların bu anlamlı gününü kutlarım emeğiniz var olsun saygı ve selamlarımla esen kalın.
Çocuktum düne kadar, hüzünlüydü yıllarım Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne. Ne yöne yürüdüysem bağlanmıştı yollarım, Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
HÜZÜN AĞIR BASMAKTA. SAĞ OLAN ANNELERE SELAMET VE SAĞLIK. HAKKA YÜRÜYENLERE RAHMET DİLİYORUM. ÇOK GÜZEL, ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİR. GAYET BAŞARILI BİR ÇALIŞMA. TEBRİKLER NEŞE HANIM.
O mecnun kendisini, sevmiyorum sanıyor. Biri bir şey söylese, çocukça aldanıyor. Benimse içerimde, hasretliğin yanıyor. Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Yarın anneler günü annelerimizin anneler günü kutlu olsun .anneler günü için yazmış oldugunuz ve aşkla sevgiyle yazmış oldugunuz şiirinizi begeniyle okudum tebrik ederim.
Aklın başına gelsin biraz yaşa da bensiz, İşte sana gönlümün söylediği en son söz, Görüntün delikanlı ama yüreğin densiz, İkide bir düzelip, iki de bir kıvırma.
Ben kendimce sevmiştim yiğitlerin merdini, Şaştım senin elinden anlamadım derdini, Her güzele açarsın gönlündeki yurdunu, Yetti artık yaptığın bir daha çam devirme.
BU GÜZEL ANLAMLI GÜNE YAZILAN EN ANLAMLI ŞİİR KUTLARIM GÜZEL YÜREĞİNİZİ
Ne yokki şiirde.özenle kaleme alınmış güzel bir manzum eser.oldukça ahenkli kelimeler. ana sevgisi aşk yarası birbirine arkadaş olmuş. kalemi kutlarım.
Ah anne ah.Dert ortağı,can sırdaşı, karşılıksız seven ve en fadkar varlık. Anne başta taç imiş diye başlayan şiirler vardır. Hayattayken çok fazla kıymeti bilinmeyen fakat ölümünden sonra en çok boşluğu hissedilen varlık Anne. Cennet bile ayakları altına serilen kutsal ayakların sahibi. ......
Anne duyarlılığıyla yazılmış eserini kutladım Ana gibi yar olmaz demişler ne kadar doğru bir söz bütün annelerin anneler günü kutlu olsun selam ve dua ile.
Saçıma renk renk taksan, gelincik işlerimle
Karşılasaydım seni, tatlı gülüşlerimle
Her gün ölüyorum da ağlayanım yok anne.
Değerli şairem güzel şiiriniz için tebrik ederim, muhteşem bir çalışma olmuş. Ayrıca şahsınızda tüm anaların bu anlamlı gününü kutlarım emeğiniz var olsun saygı ve selamlarımla esen kalın.