(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İSTER BİR DÖRTLÜK YAZIN İSTERSENİZ BİR KITA HATTA BİN KITA, KİM SİZİ NASIL TANIMAK İSTERSE O GÖZLÜKLERİ TAKIP DA TANIR VE SİZİ TANIRKEN KENDİSİNİN DE NASIL BİRİSİ OLDUĞUNU ORTAYA KOYAR TARAFSIZLIĞIYLA VEYA ÖNYARGILARIYLA VEYA GÖRMEK İSTEDİĞİNCE, SİZ KENDİNİZİ NASIL BİLİR İSENİZ BİZİM DE SİZİ ÖYLE BİLDİĞİMİZİ VARSAYIN ; İYİ, AHLAKLI, DÜZGÜN, YÜREKLİ, KIZIL KUŞA TUTKUN, KISA VE ÖZ SÖZLÜ GENÇ BİR ŞAİRSİNİZ PIRIL PIRIL. İNANAN SİZE ONUR VERİR, İNANMAYAN DA ÇAYELİNDEN AŞŞAĞIYA GİDİVERİR : ))
Çok teşekkür ederim derin farklı değerli içten gelen yorumunuz için ve benimle ilgili düşünceleriniz için...
Pembe rengini çok severim bu arada isterim ki her şiirimin altında olsun bir pembe şiirime süs veren rengiyle güzel bir yorum lakin nerede sizin gibi güzel yorum sunan şiirlerime...
Yorumunuzu en sevdiğim renge boyuyorum,pembemle kalın hep mutlu kalın...
SAygılarımla sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum DEĞERLi ŞAİR ABİCİM...
Olur bu tür rahatsızlıklar bu derece rahatsız olmanıza rağmen edebiyatı bir anlık olsa köşeye bırakamıyorsanız ki öle ne güzel işte bu aşk edebiyat aşkı-şiir aşkı...
M harfi ben anladım aslında kafanızın karışıp yazdığını ama neden karıştığını dalgın olduğunuzu öğrenmek için yazmıştım''Murat ?'' (başlıkla da uyumlu aslında ''Ben ?'' ) geçmiş olsun dileklerimi iltetiyorum dualarımla.
SAĞLICAKLA VE MUTLULUKLA KAL GENÇ DOSTUM.