(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜM ORTADOĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜM ORTADOĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanfil terk ederken şiiri/Yüzüm kül/Işık/Çöl mevsiminde yanmış bir kakül/Nerede penceresiz kalmış/Hangi şiirin cezaevi/Bodur ağaçların meyvelerini gözlerken ömür/Birileri süpürüyor sevgilileri/Ortadoğu doğru olmayan bir yalnızlıktır şimdi... Şiire ve şaire sonsuz saygılarımladır.
sınır boynumda kendini varla, yoklama her şeyi yokla ! Var çaresi her şeyin Herşeyin çaresi vardır bir ölüme çare yok harikasınız Her zaman ki gibi yürek akmış şiir olmuş...Kutlarım.... Saygı ve selamlarımla...
Şiirinizi tam tamına üç defa okudum...yani şiir okuttu...çok güzel ve anlamlıydı..ben methiye genellikle ne yazmayı beceririm nede sıralamayı mutlaka şiir/de bir pürçüm ararım eleştirmek için sizin şiir/inizdede bak buldum bu kadar güzel bir şiir/ azçık bir damla su gibi sunmak hem okuyucuya hem bu güzel şiir/e haksızlık olarak düşünüyorum..saygı ve sevgilerimi eksik etmeden
siirini okurken ne cok seyler geldi aklima sevgili kardesim . bir dostumun " sair degil de, siir anlatmali" derdi . o düsünceye örnek gösterilecek bir siir olmus .
"varla, yoklama her şeyi yokla ! Var çaresi her şeyin"
bir zaman cok kafaya takmisimdir "varlik ve yoklugu " cok ama cokkkkkkkkk ...
hani varlik icinde yoklugu yasar bazi insanlar . yokluk icinde coklugu bulanlar da vardir ... ki onlar maddeden kendini soyutlamis mana denizinde yüzenlerdir...
ne mutlu benligi öldürmüs, hiclige gark olmus .... fakirligi kusanmis , özgür yasayan o güzel insanlara .................
ve Hayyam'in bir rubaisi geldi aklima .
_varlik yokluk derdini su kafandan sil birak densizligi de kendini bil gerin söyle bir nefes al kac nefes alacagin var ya hic belli degil_
orta doğunun daha küçük parçacıklara ayrılmasının müsebbibi olmak da ne yazık ki bize düştü. ehline malum oldu ne demek istediğimiz selam ve dua ile kardeş
Düşündürdü. Kelimeleri özenle seçilmiş. Manalıydı. Farklı bir şairsiniz. Kendinize hassınız. Orijinalsiniz. Emek mahsulüydü. Çağrışım zengini bir şiirdi. Dolaylı anlatım yöntemi daha belirgindi.
şairem duyarlı aydınlatan ışığınızdır şiir.. ve hep yansın bu ışık ve aydınlatsın/hatırlatsın neler olup bittiğini.. kutluyorum yüreğinizi.. duyarlılığınızı.. dizelerinizi... ve harika anlatan şiirinizi... saygım ve sevgimle...
Yılların eskitemediği mekan, Nice masum canlar yakan, Oluk oluk kan akan, İnasanlık seyre bakan, Orayı fesada sokan, Kendini sanır hakan, İsrail ağır şakan, Kalmayacak seni takan, Ortdoğuda akmayacak kan... Şiirini okuyunca bağışla içimden böyle diyesim geldi şiirin çok anlamlıydı... Kutlarım selam ve saygılar...