Kutsal kitabı okur, Fikriyle dürüst, vakur, Daim güzellik dokur, Cemalettin üstadım.
Gönlünde yaşar vatan, Bayrağı elde tutan Vatansıza der utan, Cemalettin üstadım.
Tarihine hastadır, Bal şerbeti tastadır, Şiirde çok ustadır, Cemalettin üstadım.
Fikri DOĞRU
Hece hece şiiri süzdüm okudum, Okudukça yüreğe sevgi dokudum.
Cemalettin GÜRPINAR ...çok çok teşekkürler...
Fikri DOĞRU Bey bana bir şiir yazmış kendisine çok teşekkürler ederim. Kendisinin iznini alarak şiiri sayfamda sizlerinde izniyle paylaşmak istedim… Hata ettiysem bağışlayın efendim…
Şiiri seslandiren Tahsin BAĞCIVAN Beye çok teşekkürler ederim. Selamlar, sevgiler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEMALETTİN ÜSTADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEMALETTİN ÜSTADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutsal kitabı okur, Fikriyle dürüst, vakur, Daim güzellik dokur, Cemalettin üstadım.
Gönlünde yaşar vatan, Bayrağı elde tutan Vatansıza der utan, Cemalettin üstadım.
Tarihine hastadır, Bal şerbeti tastadır, Şiirde çok ustadır, Cemalettin üstadım.
Hocam her bakımdan çok güzel bir şiir olmuş,selendirmesi de çok güzel olmuş,ben de şiirlerimi seslendirmek istiyorum,arkadaki fonla beraber değerleniyor,başarılarınız daim olsun.
Yazan vefalı kalemi, yazılmasına vesile olan ihlaslı dostu yürekten kutluyorum; şiiri okumak ve dinlemek hoş bir duygu verdi bana; baki dostluklar dieimle kalbi selam ve saygılarımı bıraktım....
Neden böyle düşünüyorsunuz ki hocam güzellikler paylaşılmak için değil midir. Siz de size değer vereni onurlandırmış oldunuz bundan güzel ne olabilir. Sağlıcakla kalınız.
okumuştum çokta beğenmiştim.. bir kez daha okudum nice güzel bir hediye dosta verilen.. ve nice güzel bir duygu kendisine böyle övgü dolu dizeler yazılması.. kutlarım her ikinizi de... saygım her daim..
Üstadım yapılan değerlendirme eksikleriyle birlikte elhak doğrudur. Öteden beri tanıdığım ender kıymetli büyüğümüzsünüz. Mevla şu kısacık ömrümüzde hakkı hak bilip hakka sığınan batılı batıl bilip batıldan kaçınanların zümresine cümlemizi dahil buyursun.
Her iki gönül dostunada başarılar diliyorum..ayrıca sizi hakikatiye yorumlayan fikri DOĞRU bey hocama sesiyle renk katan Tahsin BAĞCIVAN Beye çok teşekkürler ederim. Selamlar, sevgiler... beğeniyle okudum kutlarım ...
Dostun dosta en güzel hediyesi . Allah dostluğunuzu daim etsin değerli hocam ne hoş dost olmak gönüllerde hoş bir seda bırakmak.saygı ve selamlarımla çok güzeldi hocam .
Gönlünde yaşar vatan, Bayrağı elde tutan Vatansıza der utan, Cemalettin üstadım.
Tarihine hastadır, Bal şerbeti tastadır, Şiirde çok ustadır, Cemalettin üstadım
Sevincinizi çok iyi anlıyorum.Dostlarım da bana çok şiir yazdılar o kadar sevindim ki çok güzel paylaşımdı,dostun dosta vefası, yazan ve yazdıran yüreğe tebrikler.Saygılar....
"Tarihine hastadır, Bal şerbeti tastadır, Şiirde çok ustadır, Cemalettin üstadım."
Ben de teşekkür ederim Fikri Doğru beye ki, şiirlerini seve-seve okuduğum Cemalettin beye güzel bir şiir yazmış. Kutlarım her iki efendimi. Sayğılarımla.
Fikriyle dürüst, vakur,
Daim güzellik dokur,
Cemalettin üstadım.
Gönlünde yaşar vatan,
Bayrağı elde tutan
Vatansıza der utan,
Cemalettin üstadım.
Tarihine hastadır,
Bal şerbeti tastadır,
Şiirde çok ustadır,
Cemalettin üstadım.
Hocam her bakımdan çok güzel bir şiir olmuş,selendirmesi de çok güzel olmuş,ben de şiirlerimi seslendirmek istiyorum,arkadaki fonla beraber değerleniyor,başarılarınız daim olsun.