seni düşlediğim an çakılır kalırım olduğum yere yalnızca havan ekmek su gibi besler beni; bir nefes ki seninle bir ömre bedel, sevmek ölüm, ölüm senin kadar güzel...
Ferhat ile Şirin’in Kerem ile Aslı’nın kulaklarını çınlatan bir büyük güzel ülke, gülistan seni beni anlatan özlemin büyüyen günden güne...
seni yaratan, adına san sanına şan, yokluğuna hicrân katan tomurcuğunu güle çatıp gökkuşağını renklerinle donatan diken sarıp dalına bülbül salıp bağına, özleminle ağlatan...
incili gülüşlerine bulut hüznüyle savrulan düşlerine dalmıyayım hele bir kimse beni uyandırmasın diye haykırasım gelir...
mor dağların başında bir çoban yalnızlığındayım; lâlesini sümbülünü kırçiçeklerinin binbir türünü, dikeni yüreğimde bir yaban gülünü adın ile çağırasım gelir; güle döner dünya ekseninde ben, yüreğimde özlemin...
sensiz geçen ömrümü silebilseydim zamandan senin ile doldururdum her geçen günümü anbean..
ah bir bilebilsen, hava, toprak, su ve ateş dünya durdukça duran sensin aşk ile kuşatan, mutlu olurdum gülüm isen yüreğinde beni yaşatan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLE DÖNER DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLE DÖNER DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özenli özgün özel..
Yürekten kutlarım..
Saygılar İzmir'den..