- Güzel bir şey anlatsana! -Güzel bir şey var aslında aslında çok güzel bir şey var yalnız susulursa susarsan var! ...
derinleşir vadiler gözlerine bakınca, uçurumların iki yakasında aylarca yıllarca uzasa da birbirine tutunamayan iki ağacın dalları gibi uzanır ellerimiz...
ayrı ayrı dağlardan ay dolanıp gelseler de aynı ırmağın kolları gibi bir ağustos sıcağında kaynaşır bedenlerimiz...
hangi yönden belirsiz yeller eser tenimizde, uzanır gökyüzüne entarisiyle yemyeşil sarmaşıklar efil efil bir ağacın gövdesinde upuzun...
bebeksi düşler ile kapanır gözlerimiz çağıldayan sular ile akar gider sesin, hem sustum hem susadım sana sen gittikten sonra susmasam ne ola; tanrısal yalnızlığımla bekletme daha fazla!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUNLUĞUNUN SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUNLUĞUNUN SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bebeksi düşler ile kapanır gözlerimiz çağıldayan sular ile akar gider sesin, hem sustum hem susadım sana sen gittikten sonra susmasam ne ola; tanrısal yalnızlığımla bekletme daha fazla!
bebeksi düşler ile kapanır gözlerimiz çağıldayan sular ile akar gider sesin, hem sustum hem susadım sana sen gittikten sonra susmasam ne ola; tanrısal yalnızlığımla bekletme daha fazla!
Yazan kaleme saygılarımla.
Sağlıcakla ve şiirle kalınız...